Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du er i photobucket og du har også det innlegget her du skal skrive oppe, på photobucket så høyreklikker du på det bildet du skal ha. Da får du opp en meny, nederst så står det properties eller noe på norsk, trykk på denne. Da får du opp en ny boks, foran en adresse så sår det url, det bak der kopierer du inn på tråden du skal poste. når du er i tråden så trenger du ikke å gjøre noe mer enn å kopiere denne linken inn.
Det funka men bildet var hvist ikke så stort, kanskje du skal trykke slik at du får opp det store bilde og linke derfra, eller er det bare slike små bilder du har der?
Det var rart, gjore du som jeg sa å høyreklikke på bildet og velge propertis og adressen der? Eller linket du bare til siden, for da får du jo hele bildet? Dette var snodig
Gikk ikke så bra, jeg kan ikke ligge ut hele photobucket. Da kan jo hvem som helst lete i privatlivet mitt. Jeg får prøve igjen en annen dag. Takk for hjelpen Twinanne [:)][:)]