Vofsen vår

Somine

Glad i forumet
Mai 07 4uker gammel

Vovsen din var jo skikkelig søt da, men du fikk vist til og laget lite bilde alikevel ser jeg.  Nå må du presentere han litt for oss også da[:D]

Vofsen vår

Jeg prøver å finne en noen lunde størrelse på bildene.

Her er han tre måneder ca.

Her er gutten rundt juletider 07/08

Måtte bare få skjønningen med lue på [:)]

Han var skikkelig søt som nisse da, he he.....

Fikk ikke til dette her. URL kode hvor ser jeg det ? 

Somine fjern img forran og bak linken det trenger du ikke her dersom du har kopiert slik jeg sa.[;)]

Du er i photobucket og du har også det innlegget her du skal skrive oppe, på photobucket så høyreklikker du på det bildet du skal ha. Da får du opp en meny, nederst så står det properties eller noe  på norsk, trykk på denne. Da får du opp en ny boks, foran en adresse så sår det url, det bak der kopierer du inn på tråden du skal poste. når du er i tråden så trenger du ikke å gjøre noe mer enn å kopiere denne linken inn.

Lykke til.

Det funka men bildet var hvist ikke så stort, kanskje du skal trykke slik at du får opp det store bilde og linke derfra, eller er det bare slike små bilder du har der?

Hjeelp

Jeg trodde ikke hele albumet mitt ble lagt ut??? Hva gjør jeg feil ???

Det var gutten sin det ja, så koslig liten fyr[:D]

Det var rart, gjore du som jeg sa å høyreklikke på bildet og velge propertis og adressen der? Eller linket du bare til siden, for da får du jo hele bildet? Dette var snodig

Kan du linke inn et av bildene igjen så skal jeg se om du gjorde riktig eller ikke?

Jeg viser jo alle bildene jeg har på photobucket. Går det an å ligge inn slideshow???

Nei svarte også [:'(]

Jeg må få proff hjelp her he he [:D][:D]

Gikk ikke så bra, jeg kan ikke ligge ut hele photobucket. Da kan jo hvem som helst lete i privatlivet mitt. Jeg får prøve igjen en annen dag. Takk for hjelpen Twinanne [:)][:)]

Så vakker han er. [:)]

Back
Topp