Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, ho e så fin! Har kjøpt leker, mat og vannskål i dag, halsbånd og bånd så me kan gå tur[:)] Hihi.[:D]
Men kvir meg litt til å reisa til syden no på fredag då..[&:] Men det er jo berre for ei veke! Skal få nokon i familien til å passa på ho då[:)] Så går det nok fint[:D]
Tusen takk enlitenen[:)] Har savna en vofs, da eg er oppvoks med dyr, og alltid har hatt en hund og katt rundt meg. I leiligheten har me ikkje har noko.. Så det vil gjer seg[;)] + ein god turkamerat, sjøl om ho er lito endo då[:)]
Ho e jysla nusselige Apple, går rundtom å tusle, leike litt med beinet sitt, og kosa på teppet me hadde me oss då me henta ho[:)] Er vel ein slags "trygg base" det no trur eg, er der ho har gått å lagt seg i alle fall[:)]
Har du sett på makan da [:D] Søte lilli bovsen....Dachs ikke sant? Det er utrolig med dyr i hus så man får tankene bort littegrann, trenger det [:D]
Kos deg kjempe masse med Kira (kjempe fint navn)
Tusen takk snuppene[:D] Eg nyter Kira, og ho nyter tilværelsen[;)] Har det så bra atte, kosar seg med fina veret og leikene sine[:D] Og natta; som ho faktisk sov gjennom, heilt fantastisk, har virkelig funne roen snuppa mi(vår)[:)] [:D]