• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vm i kjiping..

Rustad90

Glad i forumet
Gubben sovna på sofan for to timer siden og sover ennå.. ligger å tar opp tre fjerdedeler av sofan.. har lyst å helle ett glass iskaldt vann på han og brøle "kjipiiiiiiiing!!!" *klageklage* så jeg har skvisa meg inn i hjørnet med litt smågodt og ser på madcon.. de er egentlig ganske kjipe de og.. blæh..

Hehe, vi er zombi begge to her, vi valgte å ta kvelden, ligger å venter på han:) Jeg får nok ikke sove, Nasse våkner helt sikkert snart igjen:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Tar snart kvelden jeg og! Må vel opp i 6tia å mate ems tenker jeg..

Lurer på om jeg være bitch å kjefte for at han sover eller om jeg skal spise opp godisen eller legge meg :p

Tar snart kvelden jeg og! Må vel opp i 6tia å mate ems tenker jeg..

Lurer på om jeg være bitch å kjefte for at han sover eller om jeg skal spise opp godisen eller legge meg :p
Ville valgt det siste jeg:p

Ja må bare spise litt mer snop og huffe meg høylydt så han får litt dårlig samvittighet først :p

Her er filmen nesten ferdig og snuppa våken for andre gang nå nettopp! Nesten så jeg vurderer en kaffekopp for å lade opp til nattevakta:eek:

For husfreden hadde jeg valgt det siste selv:p Lader opp til natta selv, men ved å lese alt jeg kommer over om vaksine

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Husfreden ja... det var d da.. han som alltid har klagd på at jeg legger meg tidlig i helgene også sover han på hele sofaen hele kvelden sjæl... blææ! Idag er jeg sikker på at kjærsten min er teitere enn alle andre teitinger i verden..!

Jeg hadde også spist opp godiset først ;)

Jeg hadde også spist opp godiset først ;)

Hah thats my girl!! *gomlegomle* han kan få de kjipe ekle bitene jeg ikke vil ha hvis han absolutt skal ha noe når han våkner igjen. Orker ikke prøve å få han med i senga engang . Blæhh trøtt og godissjuk!

Hah thats my girl!! *gomlegomle* han kan få de kjipe ekle bitene jeg ikke vil ha hvis han absolutt skal ha noe når han våkner igjen. Orker ikke prøve å få han med i senga engang . Blæhh trøtt og godissjuk!
Nei han klarer vel å legge seg selv;)

Det er ikke alltid.. mange ganger jeg har våknet til tom seng om mårran og han fremdeles er på sofan.. men men han får bare ligge der og få vondt i ryggen sin! Nå snorker han og så da gir jeg opp!! -.-

Hehe. Enig; han er kjip :-p

Back
Topp