Vitser,kom igjen a jenter!!

LilleOoops

Forumet er livet
En liten pike var ute å syklet, da hun møtte en ridende politi. "Har du fått ny sykkel av nissen til jul du da ? " spør politimannen! "Ja", svarer jenta stolt! "Jeg må nok gi deg en bot, du har ikke lykt på sykkelen, du må si ifra til nissen om det ! " Har du fått hest av nissen til jul du da? spør jenta! "Ja", svarer ......politimannen! Da kan du hilse nissen og si at kuken skal henge under hesten, ikke sitte oppå.

En ung dame sitter i flyet ved siden av en prest.

"Fader" sier hun "kan jeg få be Dem om en tjeneste?"

"Gjerne hvis jeg kan, mitt barn."

"Altså, det har seg slik at jeg har kjøpt et veldig dyrt og et ganske spesielt intimapparat for damer og jeg regner med å måtte betale toll for det, og dessuten så vil det være pinlig for meg å vise det frem. Kunne De kanskje gjemme den under kittelen deres?"

"Det kan jeg mitt barn, problemet er bare det at jeg kan ikke lyve, men jeg skal nok finne på noe."

Ja, ja tenker den unge damen, det er jo den eneste muligheten jeg har og gir presten apparatet.

På flyplassen blir presten stoppet og spurt av tolleren om han har noe å fortolle.

"Fra hodet og ned til beltestedet har jeg ingenting å fortolle, mitt barn!", forsikrer presten.

Noe forbauset spør tolleren: "Og fra livet og ned?"

"Der nede" sier presten, "har jeg en gjenstand for damer som aldri har blitt benyttet"

Da ler tolleren så han rister og roper: "Neste....."  [8D]

TEGN FRA GUD.....?

En kvinne og en mann var innblandet i en bilulykke. Begge bilene ble helt ødelagte, men utrolig nok kom de fra det uten skader.

Når de kravlet seg ut av bilene sa kvinnen:

'Så du er en mann, det var interessant. Jeg er en kvinne. Oj, se på bilene våre! Det er ingenting igjen -og vi er uskadde!
Dette må være et tegn fra Gud om at vi skal fortsette å treffes og bli venner og leve lykkelig sammen resten av våre dager.'

Smigret svarer mannen:
'Å ja, jeg er enig. Dette MÅ være et tegn fra Gud!'

Kvinnen fortsetter: Og se her, her er et annet mirakel. Bilen min er helt ødelagt, men vinflasken min er like hel.

Gud vil nok at vi skal drikke vinen og feire hvor heldige vi var.'

Hun gir flasken til mannen, som nikker, åpner flasken og drikker halve.

Han gir flasken tilbake til kvinnen. Hun tar flasken, setter i korken, og mannen spør: 'Skal du ikke drikke noe?'

Kvinnen svarer:' Nei takk. Jeg tror jeg skal vente på politiet...'

Moralen i denne historien;
Når skal menn lære at Kvinner er noen smarte jævler ??

En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år, han stopper
ved et hus og bryter seg inn.
Der finner han et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen, binder ham fast til en stol, binder kvinnen til sengen og legger seg oppå henne.
Han nusser henne forsiktig på halsen en liten stund, og så går han ut på badet.
Mens fangen er på badet sier mannen til konen: "Hør her, denne fyren er en fange, se på klærne hans!
Han har sikkert tilbrakt mye tid i fengsel og har ikke sett en kvinne på årevis.

Jeg så måten han kysset halsen din på. Hvis han vil ha sex, så ikke nøl.
Ikke beklag deg, bare gjør hva han sier.
Gjør ham tilfreds. Fyren er farlig. Hvis han blir sint, kommer han til å drepe oss. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg.

" Konen svarer: "Han kysset ikke halsen min. Han visket meg i øret.
Han fortalte at han har vært i fengsel i 15 år og beklagde at han hadde mistet lysten på kvinner til og med en jente så vakker som meg.

Han sa videre at han syntes du var veldig sexy, og spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg også ...

Nordlendingen ser alltid et lysgløtt
Sivert kom tuslanes i over 40 kuldegrader i Indre Troms
med frostjammer under føtn og naggelbett til albogan.
Han slår floke og blæs i de blåfrosne klørn sine og sei:
-Det va no pinade en gang det ikkje va mygg her!

Feskarn hadde kona med sæ ut på havet.
Etter ei hyrdestund nede i lugaren, gikk kona naken opp på dekk
og strekte kroppen skikkelig ut med arman opp i veret.
Då kom det en mann roanes forbi og ropte:
-Di jævla sjarkhora...!
Kona blei ifrå sæ og sprang gråtanes ned te mannen. Han for rasanes
opp på
dekk, og ropte tebake:
-Detta e fan ikkje nåkka sjark! Det e ei skøyta!

Samen leste i avisa om en kar som slo kona ihjel med et grytelokk og
tenkte:
"for en syk verden vi leve i, ka fan
hadde han på kjøkkenet å gjøre???"

2 samer fyllekjørte.
Plutselig så de politiet i speilet. de svingte raskt inn i busslomme,
hoppet i baksetet spente seg fast og satt der rolig.
Politimannen banket på ruten og sa " Hvor ble det av sjåføren?
"Han stakk av" sa den ene samen.
"Stakk av? Det er jo nysnø rundt hele bilen, og ingen fotspor!?
VOI SATAN, sa den andre samen, da er han jo sporløst fårsvoinne!

Jeg måååå ha utrolig dårlig humor,hehe [X(]

Like dårlig humor på meg!!!![:D][:D][:D][:D]

Ektemannen spurte den blonde konen om hvorfor hun alltid lot bilnøkkelen stå i tenningen når hun forlot bilen.
– Hvis jeg tar med meg nøkkelen, så mister jeg den bare, sa hun.
– Ja, det er greit, kjære, men hva hvis noen stjeler bilen når du er borte?

– Åh, det går bra, sa hun. Jeg har alltid en reservenøkkel i hanskerommet!

Lille Lars kommer løpende og strigråtende inn i huset. Hans mamma spør hva som hadde skjedd.
– Når jeg og pappa var ute og fisket fikk han en kjempestor fisk på kroken. Den var såååå stoooor, sa han mens han viste med hendene.
Men akkurat i det vi skulle få den over båtripa så kom den seg løs og forsvant ned i dypet.

– Men Lars da, sa moren trøstende. Du er da så stor gutt at du ikke skulle bry deg om sånt. Det skulle du jo bare ha ledd av.
– Ja det var akkurat det jeg gjorde, svarte Lars.

En mann hjelper en av sine kuer med å føde, da han plutselig oppdager at sin 4 år gamle sønn er vitne til det hele med store øyne..
– Topp..., tenker mannen. Han er 4 år og jeg må forklare ham hele historien om blomsten og bien.
Men det er ingen grunn til å sette i gang og fortelle, jeg venter til han eventuelt spør meg, så vil jeg svare på det han måtte lure på.
Etter at alt var over gikk mannen bort til sønnen sin…
– Ja vel sønn, har du noen spørsmål?

– Bare ett, svarte sønnen som ikke kunne tro hva han hadde vært vitne til.
Hvor fort løp den kalven når han traff kua?

Sønnen i huset spurte en dag sin far :
– Pappa, hva betyr blandede følelser?
Faren tenkte seg godt om og svarte :
– Det, gutten min, er når du ser din svigermor forsvinne utfor et stup med den nye bilen din!

En liten gutt og ei lita jente satt på legens venteværelse. Jenta gråt stille for seg selv.
– Hva er det du griner for da, spurte gutten.
– Legen skal ta blodprøve av meg. Han kommer til å skjære meg i fingeren!
Gutten satte dermed i gang med å hylskrike.

– Hva er det du griner for da, spurte jenta!
– Han skal ha urinprøve av meg!

En liten gutt gikk tur i byen sammen med sin far. I det de passererhorehuset stillet gutten et spørsmål...
– Pappa, hva er det?
– Det er et horehus, svarer faren.
– Pappa, hva er et horehus...?
– Det er et sted der menn får det beste de vet, svarer faren.
Så går de hjem, kvelden kommer, og gutten kryper til køys. Men han er sprekkeferdig av nysgjerrighet, står opp, og klatrer ut vinduet, og går til horehuset for å finne ut av hva som er det beste menn vet.
Der tas han imot av en av jentene, som spør hva en liten gutt som ham selv gjør her...
– Jeg vil ha det beste menn vet!, sa gutten.

Hun tenker seg om et øyeblikk, tar gutten med til kjøkkenet, og smører tre solide brødskiver med honning. Gutten stapper henrykt i seg, men er stappmett etter den andre skiven. Men honningen er så god at han slikker den av den siste brødskiva.
Glad og fornøyd går han hjem.
Vel hjemme er foreldrene forferdet over guttens forsvinning, og spør bekymret om hvor han har vært...
– Jeg har vært på horehuset og fått det beste menn vet. Jeg klarte to, men den tredje måtte jeg slikke...!

TAKK o lov,trodde jeg var alene,haha.
Den siste der var helt ypperlig,hehe

Du er ikke alene...[&:] Jeg kommer fra en familie som har slitt med dårlig/sær/FRYKTELIG dårlig/grusom humor i lang tid, så jeg er vel det som heter arvelig belastet....[&o][8D]

Samme som her det [X(]
Dypt preget,haha[8D]

Ola spaserer inn i en svært eksklusiv nudistleir for første gang. Han kler seg naken og begynner å se seg rundt. En veldreid blondine passerer ham, og Ola får straks ereksjon. Blondinen ser dette, kommer bort til ham.
– Ropte du på meg? spør blondinen med et søtt smil
– Hva mener du? sier Ola.
– Du er tydeligvis ny her, det er best jeg forklarer, sier blondinen. Det er en regel vi har her. Hvis jeg gir deg reisning, da har du ropt på meg.
Hun smiler igjen, griper hånden hans, leder ham bort til bassengkanten og bretter ut et håndkle. Så legger hun seg på rygg, sprer beina og trekker ham mot seg, for å la ham forlyste seg.
Oppmuntret av dette fortsetter Ola å utforske nudistleieren. Han trer inn i en sauna, setter seg og slipper en fjert. Kort etter dukker en svær, smellfeit mann med kroppshår som en gorilla frem fra dampen - med en diger ereksjon.

– Ropte du på meg? sier den hårete.
– Om jeg gjorde hva? utbryter Ola.
– Du er tydeligvis ny her. Det er regel vi har. Hvis du slipper en fjert, da betyr det at du har ropt på meg!
Før Ola får sukk for seg, har mannen snudd ham over på magen og tatt seg til rette med akterspeilet hans.
Ola stormer ut til inngangshallen, der en naken resepsjonsvakt betrakter ham smilende.
– Kan jeg hjelpe deg? spør hun.
– Her har du kortet og nøkkelen tilbake. Medlemskontigenten på 500 kroner kan dere bare beholde.
– Men du har jo bare vært her et par timer, og du har bare sett en brøkdel av det vi har å by på...
– Hør jenta mi, sier Ola. Jeg er 68 år gammel. Jeg får en stiv en kanskje én gang i måneden, men jeg fiser minst 20 ganger om dagen. NEI, TAKK!

Bush hadde dødd og havnet hos St.Peter.
– Hvem er du? spurte St.Peter.
– Jeg er George W. Bush, sa han.
– Da må du bevise det.
– Men hvordan kan jeg bevise det? Jeg er jo den mest berømte i verden.
– Alle som kommer til himmelen må bevise hvem de er. Leonardo da Vinci, Einstein, ja alle har bevist hvem de er!

– Leonardo da Vinci? Einstein? Hvem var det? sa Bush.
– Da kan du stige på.

En turbuss med politikere er ute og kjører på landet hvor de kommer ut for en alvorlig ulykke og kjører av veien...
Bonden som eier jordet ser ulykken, tar spaden, springer alt han kan mot ulykkesstedet, og begynner å grave et stort hull!
Dagen etter kommer lensmannen, og spør hvor han har gjort av alle politikerne, og bonden peker da på det store, gjenfylte hullet.

– Er du sikker på at alle var døde?, spør lensmannen
– Noen av dem sa at de ikke var det, men du vet hvor jævli disse politikerne lyver!

Bill Gates kom omsider til St Peters port. St Peter klødde seg i hodet og sa : "Ja, jeg vet ikke riktig hvor jeg skal sende deg.
Du har jo gjort mye godt for menneskeheten, ved å skaffe dem Pc-er og masse programmer som hjelper både leg og lærd.
På den annen side så har du jo også skapt slik en nød for Mac-folket, og vederkveget alle andre med det forferdelige Windows 95.
Jeg skal prøve noe jeg aldri har gjort før. Du skal få ta en liten prøvetur til hvert sted, og så få velge selv."
Først gikk turen til helvete, og Microsoft-gutten så en sandstrand med blått hav, og en masse slanke, deilige damer som løp rundt mer eller mindre avkledd.

I himmelen så Bill en masse skyer, engler og søt musikk.
"Ærede St. Peter", sa han. "Himmelen ser fredfull og vakker ut, minner meg om Windows 95 logoen, men jeg må innrømme at helvete er mer forlokkende."
Så dit dro han.
Etter et par uker tok St Peter seg en tur for å se etter nykomlingen. Bill Gates var hengt opp på en hard murvegg, omgitt av slikkende flammer, og ble torturert av djevelens bødler dag og natt.
Da Bill så St Peter, skrek han ut: "Hva har skjedd! Slik så det da ikke ut da du viste meg helvete."
"Å..." sa St Peter. " Det var demoversjonen, det."

En dag hadde Bill så vondt i armen at han sa til kompisen sin, "Jeg har ekstremt vondt i albuen.. Tror du jeg bør besøke en legen?"
"Nei, ikke gå til legen.. Besøk heller den nye datamaskinen på apoteket!! Den kan finne ut hva som er galt med deg mye raskere og billigere enn en lege! Bare gi den en skvett av urinen din og legg ved 50 kroner.", sa kompisen
”Jeg har nå ingenting å tape”, tenkte Bill, så han fylte opp et lite glass med urin og gikk til apoteket. Når han kom frem tømte han urinen oppi beholderen ved siden av datamaskinen og puttet på 50 kroner.

Datamaskinen begynte å lage mange merkelige lyder, og av og til så kom det også noen ekstremt sterke lysglimt.. Etter en liten stund kom det ut en liten notis med følgende tekst:
Du har tennisalbue
Hold armen fuktig i varmt vann
Unngå tunge løft
Du vil være bedre innen 2 uker
Sent samme dag, så satt Bill å tenkte over hvilken fantastisk teknologi denne datamaskinen inneholdt og hvordan den kan forandre verden for alltid..
Han lurte også på om det gikk an å lure denne datamaskinen,så for å prøve så fant han et glass og tømte litt vann fra springen oppi sammen med litt avføring fra hunden, urin fra konen og urin fra datteren..
Og som om dette ikke var nok så onanerte han og slapp en liten dæsj sæd i glasset.
Når han var kommet til datamaskinen tømte han innholdet av glasset i beholderen og puttet på 50 kroner..
Etter en liten stund så kom en liten notis med følgende skrift:
Springvannet ditt er forurenset, Begynn å kjøp vann på flaske
Hunden din har ormer, Kjøp vitaminer til den

Datteren din går på kokain
Få henne på avvenning Konen din er gravid med tvillinger
De er ikke dine
Skaff en advokat

Og hvis du ikke slutter å onanere, så blir
tennisalbuen din aldri bedre!

U sooooo do,do [8D]

Hva som er fordelen me å være finskheimvernsoldat??

Enten så overleve du eller så dør du!
Overleve du e jo saken klar men dør du har du 2 muligheta...
1. du havner i en enkelt grav
2. du havner i en masse grav

Havner du i en enkelt grav er jo saken klar men havner du i en massegrav har du 2 muligheta...
1. du blir grav opp å lagt i enkel grav
2. du blir en stor flott furu

Blir du gravd opp å lagt i enkel grav er jo saken klar men blir du en stor flott furu har du 2 muligheta...
1. du blir fredet
2. du blir hogd ned

Blir du fredet er jo saken klar men blir du hogd ned har du 2 muligheta...
1. du blir til skrivepapir
2. du blir til tørkepapir

Blir du til skrive papir er jo saken klar men blir du til tørkepapir har du 2 muligheta...
1. du blir til kjøkkenpapir
2. du blir til dopapir

Blir du til kjøkkenpapir er jo saken klar men blir du dopapir har du 2 muligheta...
1. du blir tørka av en mann
2. du blir tørka av en dame

Blir du tørka av en mann e jo saken klar men blir du tørket av en dame har du 2 muligheta...
1. du blir tørka bak
2. du blir tørka framme

Blir du tørka bak er jo saken klar men blir du tørka framme...

Da e det sannelig gått å være finsk heimvernsoldat 

Du har lik humor som meg du, Nøtteknekkern!!!!
Stakkar novemberjenter.....

ORIGINAL: BabyINovember10

JEEEIIII, vi er fler!!!!!

Hehe,neeeeida.Tipper de overlever,mohaha [8D]

Dagen var endelig kommet der lille Karl skulle bli født...Mor og far vel fremme på sykehuset,og i gang med fødsel.....Etter en god stund med smerte drar fødselslegen frem en liten guttebaby....Lille tassen kikker opp på fødselslegen med stor øyne og sier : Er det du som er min far,...Nei,sier legen..Det er han der borte ; og peker på pappan.....
legen legger den lille i fars armer og smiler....Den lille titter opp på sin far g sier : Pappa....Ja,lillegutt sier far......Ungen klasker til faren sin gjentatte ganger i panna og sier : syns du det her er jævla godt eller..... [8D]

Det var en gang en blondine som krasjet i bilen foran. Mannen i bilen foran ble drittsur og gikk og tok tak i blondinen og dro henne ut av bilen, han tegnet en sirkel rundt henne, og sa: - Hvis du er bare en cm uten for den streken kverker jeg deg. Så gikk mannen bort til bilen hennes og hoppet oppå bilen. Så snudde han seg og der sto blondinen og lo. Da ble mannen enda surere og knuste alle rutene i bilen og så på blondinen. Der sto hun og lo enda mer. Da ble mannen så sur at han snudde seg og sprengte bilen i lufta. Han snudde seg tilbake blondinen og hun sto forsatt der og lo, da sa han: - Nå har jeg sprengt bilen din hva var det som var så morsomt? Da svarte blondinen: - Jo, hver gang du snudde deg mot bilen gikk jeg utenfor streken.

DAGENS ÆRLIGE (eller var det herlige?)

Noen sannheter :
Han sa: Hvorfor bruker du BH? Du har jo ikke noe å putte i den? Hun sa:
Du bruker jo underbukser!

Hvor mange ærlige, intelligente og omtenksomme menn i verden trenges
for å ta oppvasken?
Begge to!

Hvorfor blunker ikke kvinner under forspillet?
De har ikke tid

Hva har menn og sædceller felles?
De finnes i millioner, men det er få det blir folk av!

Hvorfor er det så vanskelig å finne menn som er følsomme, omtenksomme og
som ser bra ut? De er allerede sammen med andre følsomme, omtenksomme
menn.

Hvorfor er gifte kvinner tyngre enn single kvinner? Single kvinner
kommer hjem, ser etter hva som er i kjøleskapet og går og legger seg! Gifte
kvinner kommer hjem, ser etter hva som er i sengen og går til kjøleskapet!

Mannen: Gud, hvorfor lagde du kvinnen så vakker?
Gud: For at du skulle elske henne
Mannen: Men, hvorfor gjorde du henne så dum?
Gud: For at hun skulle elske deg

You must log in or register to reply here.
Back
Topp