VITSE TRÅD:-P

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
Kom med de beste, groveste vitsene dere har jenter[8D] hehehe... så vi alle får en god latter og muligens trent magamusklene[;)]

Gudrun kjørte rundt på aldershjemmet i rullestol, tutet og lagde billyder.
Gubben stopper fruen:"Førekort takk",sier han, hun gir han en gammel
kassalapp."Greit, kjør videre". Neste gang må hun vise vognkort,og gir
han en serviett. "Ok, kjør videre". 3. gangen hun kommer, springer
Gubben frem, splitter naken med MEGA reisning. Gudrun...br...åstopper og
utbryter med et smil av glede:"åhh..Promillekontroll";)

Advokat: - Doktor, før de foretok obduksjonen, sjekket De om avdøde hadde puls?
Vitne: - Nei
Advokat: - Sjekket de blodtrykket?
Advokat: - Sjekket De om vedkommende pustet?
Advokat: - Så det kan altså tenkes at pasienten var i live da De begynte obduksjonen?
Advokat: - Hvordan kan De være så sikker, doktor?
Vitne: - Fordi hjernen hans befant seg i et glass på skrivebordet mitt.
Advokat: - Jeg skjønner, men kan det likevel tenkes at pasienten var i live?
Vitne: - Ja, det kan tenkes at han var i live og drev advokatpraksis.

--------------------------------------------------------------------------------------
To utlendinger traff hverandre på torget i Bergen. Den ene sa til den andre som stod med hendene i bukselommen,
"Do holder "koken", hva???
"Naida," svarer den andre, "jai har bare hånda i bukselomma, jai !!!

-------------------------------------------------------------------------------------

En mann kom inn i en bar med en liten krokodille. Er den snill? spurte bartenderen. - Om den er snill? For å vise hvor snill den var, knepte gjesten opp buksesmekken og la redskapen sin i gapet på krokodillen. Etter et par minutter, sa han ...til kjæledyret sitt: Nå kan du slippe.! Krokodillen åpnet ikke gapet. - Jeg sa SLIPP! Ingen reaksjon fra dyret. Eieren ble irritert, grep ei vinflaske og ga den et par kraftige rapp i hodet. Dyret åpnet gapet. - Noen andre som har lyst til å forsøke det samme? spurte gjesten og så seg rundt i baren. En liten eldre dame rakte opp hånden: Jeg vil gjerne sa hun beskjedent - men da må du love ikke å slå meg så hardt i hodet.....;o))
------------------------------------------------------------------------------------
En dørselger banker på døren, og lille Per på seks år, kommer ut.
- Hei, gutt, er pappa´n din hjemme? spør dørselgeren.
- Yep.
- Vel, kan jeg få treffe ham?
- Niks. Han står i dusjen.
...- Vel, er mamma´n din hjemme, da?
- Yep.
- Kan jeg kanskje få treffe henne, da?
- Niks. Hun står også i dusjen.
- Nåh. Tror du de snart kommer ut fra dusjen?
- Niks, gliser Per.
- Hvordan vet du det så sikkert?
- Fordi at da pappa ba meg hente vaselin, stakk jeg til ham en boks superlim i stedet!

hæhæhæhæ!! den siste der ser jeg for meg

Hva er den beste grunnen til å bruke prevensjon ved uforpliktende sex? - Å slippe å få overraskende besøk av Tore Strømøy og tv-teamet hans om noen år.

Gud og Jesus satt og småpratet i himmelen. Så banker det på døren. Jesus åpner. Der står allah.

Jesus roper inn til Gud:

- Har du bestilt kebab?

Hvordan ville du forklare den gamle historien om "Blomsten og bien" for dagens barn?....; "Jo, du forstår... Dere møter hverandre over Internett, og blir enige om å treffes på en Internettcafe. Hvis møtet blir vellykket, så tar han sitt USB-minne og setter det inn i din USB-port. Når overføringen er over, så oppdager du at du har glemt å sette på brannmuren..... Ni måneder senere har dere fått et lite virus?"

Da Gud hadde skapt jorda så St. Peter ned på den og sa:
- I Afrika har man tørke, i Sør-Amerika har man flom, i Nord-Amerika har man tornadoer og i Østen har man jordskjelv, men Norge slipper jo unna alle slike katastrofer??
Da flirte Gud litt lurt og sa:
- Bare vent så skal du få se hvilken regjering jeg har tenkt å gi dem

Haha drit bra hehe...[8D]

Hun gikk til legen fordi hun hadde fått en vorte på den ene skamleppen.

-Tror du at du kan fjerne den? spurte hun legen.

-Nei, desverre, sa han. -Men jeg kan laget et hull i den andre skamleppen slik at du kan kneppe den.
-------------------------------

Mamma sa til lille Per: – Per, mens jeg lager middag, tror du at du kan stikke ned på apoteket å kjøpe en pakke tamponger til meg?
- Patonger? Hva er det for noe?
- Det heter tamponger, vennen min. Du vet, sånn som mamma stikker inn mellom bena.
- Åh, sånn der musebleie?
- Per, jeg forventer at du husker ordet tamponger, og hvis du skulle glemme det så må du forklare på en dannet måte hva du skal ha!

Litt senere ringte de fra apoteket og sa: – Det står en liten gutt her og sier at han skal ha innvendig isolasjon til pappas hobbyrom!!
---------------------------------

Nissen var på sin årlige turne.

Kom ned pipa, delte ut gaver. Kjæringa bød på grøt, nissen sa:
- Hå hå hå, må nok gå, kan ikke skuffe de søte små!

Neste pipe, ned i stua, der ligger det 4 søte nakne jenter. De spør om han vil bli.

- Hå hå hå, pause nå, kan ikke klatre med kjempestå!!!
-----------------------------------

En mann kommer inn på en pub sent en fredags kveld, og er temmelig påseilet.

Han bestiller seg en øl, tar en god slurk, og ser seg om i lokalet.
Han får åpenbart øye på noen han drar kjensel på, og roper:
- " Hei, du ! Jeg har knulla mora di !"

En mann ved et nærliggende bord snur seg halveis rundt, men han gjenopptar straks samtalen med de andre rundt bordet, uten å bry seg om den formastelige.

Etter et minutt eller to, høres det på ny i lokalet:
- " Hei, du ! Mora di har sugd pikken min !"

Mannen ved bordet tar seg en slurk av halvliteren sin, litt skjelvende på handa, men tar fortsatt ikke nevneverdig notis av mannen som står ved disken og vræler.

Ca tredve sekunder går, hvoretter man kan høre en fyllerøst gaule:
- “Hei, du ! Jeg har knulla mora di i ræva!"

Omsider snur mannen ved bordet seg helt rundt, setter glasset fra seg, og utbryter:
- “Gå nå hjem pappa, du gjør det pinlig for meg!"
-----------------------------------------------

En kar kom på karneval, splitter naken og med en flaske tredd inn på humørpinnen sin.

En ung kvinnelig gjest ble nysjerrig og spurte hva han skulle forestille.

- En brannvarsler, sa fyren.
- Bare knus glasset og trekk i spaken, så kommer jeg!
----------------------------------------------

HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!

Lille Frank: MAMMAVETDUATTEJEGSÅPAPPAOGTANTEANNE...

Mor: Hvis du snakker litt roligere, blir det mye lettere å skjønne hva du sier, formante hans mor mildt.

Lille Frank: Jo, asså, jeg så atte pappa og tante Anne kjørte bil sammen og parkerte inni skogen, åsså begynte dem å kline, åsså knappet pappa opp blusen til tante Anne slik at puppene velta ut, åsså klinte dem enda mer mens hun gned ham på tissen, åsså...

Mor: Vet du, Jeg syntes at du skal spare resten av historien til middagsbordet, når pappa er tilstede.

Snart sitter de alle tre og spiser middag da moren begynner å snakke til Frank...

Mor: Nå, lille Frank syntes jeg du skal fortelle resten av historien du begynte på.

Lille Frank: Jo, pappa og tante Anne satt i bilen og klinte, mens hu viste frem puppene sine og dro av buksa til pappa og gnei ham på tissefanten åsså gjorde dem akkurat som du og onkel Bill pleide å gjøre når pappa var i militæret

Den utenlandske fiskeren hadde sjekket opp en dame på en bar og ville så gjerne ha seg et nummer.
Nei, sa damen - du skjønner - jeg er lesbisk. Hva er dét, spurte mannen. Vel - jeg liker å slikke fitte og å drikke øl,
svarte damen. Mannen tenkte lenge og vel før han sa: Jeg trodde jeg var fisker - men nå lurer jeg fader meg på om jeg også er lesbisk.

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi. Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker på 3, 6 eller 12 stk.

”Vel”, sier gutten, ”Jeg har datet jenta ei stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full score i kveld, så det er derfor jeg kjøper kondomer. Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning.”

Gutten betaler og går.

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise. Han spør om han kan få be bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett kvarter.

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret, ”Du har aldri fortalt meg at du er så religiøs.”

Han bøyer seg over og svarer, ”Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker\\\"!”

Alle som har hund kaller ham King, Rex eller lignende.
Jeg kalte min for Sex, bare for moro skyld.
Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex.

Sist jeg hadde Sex på kontoret fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun synes om Sex.
Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.

Da jeg giftet meg og dro på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med.
Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsker et rom for kona og meg,
og et spesielt rom for Sex.
Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for Sex.
Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten.
Meg også, betrodde resepsjonisten meg.

Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for
å beholde hunden.
Ærede dommer, sa jeg, -
Jeg hadde Sex før jeg giftet meg. Jeg også, repliserte dommeren.
Da fortalte jeg ham etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi
skulle ha Sex lenger. Samme her, sukket dommeren.

Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket
for å finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte meg hva
jeg gjorde i denne gaten klokka tre om morgenen.
Jeg leter etter Sex, svarte jeg.
Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt å ta plass i
baksetet og bli med på stasjonen.
Har dere Sex på politistasjonen? Spurte jeg.

Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet
hjem etter sin søken etter det annet kjønn. Forresten har Sex i dag skiftet
navn til Trygve...

To damer snakket sammen.

- Men kjære deg, har du ikke vært hos den nye gynekologen ennå? Han er så ung og søt. Og din gynekolog er jo så gammel, sa den ene.

- Ja, det er nok så, svarte den andre damen og smilte blygt, – men han skjelver så deilig på hendene!

Back
Topp