Vits med vognpose?

Er det noen vits å kjøpe vognpose, eller holder det med dyne, lammeskinn og pledd?

Synes vognpose er gull verdt!! (har voksi city på vinteren) :)

Når de er små og det er vår/sommer synes jeg det er greit med dyne/pledd. Men når dei går over i sportsvogn delen, synes jeg vognpose er best uansett årstid (har easygrow lite som vår/sommer pose) :)

Signerer hu over , gull verdt, dyne kam virkelig ikke sammenlignes og blir ikke like lunt og godt :)

Signerer de over her :)

Greit med dyne i bagdelen, men i sportsdelen, er pose gull :) vi har to, en vår/høst pose og en tykk vinterpose:)

Vi ville ikke vært foruten vognpose. :)
Mange poser kan brukes i bilsetet også. :)

Overhodet ikke must, men veldig kjekt. Vi brukte ikke vognpose den første vinteren, lammeskinn og dyne holdt i massevis. Eadygrowposen vår brukte vi et par ganger når det var veldig kaldt og mini sov slik at vi ikke ville Vekke han ved å kle på han.

Men før eller senere vil dere nok måtte kjøpe. Bhg etterspurte vognpose før vi begynte og dessuten så blir det veldig gøy å sparke av seg dyna etterhvert ;)

Er helt avhengig av det. Barna mine sparker av seg pledd og dyner. Brukte dyne i baggen med begge to, men i sportsdelen så er vi helt avhengig av vogn pose.

Tror jeg brukte vognpose 15 dager tilsammen iløpet av vinteren, men de dagene var det verdt det :) Og dersom du kjøper en som kan forlenges er det jo supert til bhg :)

Vi har brukt den veldig lite, men nå som vi bytter del blir det nok mer!

Lammeskinn og vognpose om vinteren, lammeskinn og dyne om sommeren. Syns det virker så mye lunere i vognposen

Jeg synes vognpose er best, for da blir det helt tett. Men kommer ann på hvor kaldt det er, hva slags vogn du har og når på året barnet er født. I bag kan man klare seg uten.
Men i sportsdelen er det et must, jenta mi begynte å sparke av seg dyne og pledd da hun var 5 måneder

Vi har kjøpt voksi city, men ikke fått prøvd den enda. Hele vår/sommer/høst har vi brukt Easygrow Lite vognpose. Veldig fornøyd med den også :)

Back
Topp