Vits(jeg prøver fortsatt å banne)

Isthabeth

Forumet er livet
Venninnegjengen hadde kjøpt to fag blomstrete gardiner i bursdagsgave til ho Olga. Nå satt de og skrev diktet som skulle stå på kortet. De slet, fordi nesten ingen ord rimer på "gardiner".
Etter en lang stund kastet Anna fra seg blyanten og utbrøt: - "Det var det jeg sa, vi skulle ha kjøpt duken!" 

Gud traff Adam. "Hvor er Eva?" spør han. "Hun er ved elven og vasker seg nedentil" svarer Adam. "Å faen," sier Gud, "den lukta blir fisken aldri kvitt!"

Det var lov å svare med en vits, ikke sant?

IdaK skrev:
Gud traff Adam. "Hvor er Eva?" spør han. "Hun er ved elven og vasker seg nedentil" svarer Adam. "Å faen," sier Gud, "den lukta blir fisken aldri kvitt!"

Det var lov å svare med en vits, ikke sant?

Selvfølgelig! 

Jeg er ikke særlig imponert over ditt forsøk på å være grov emoticon

Er du virkelig så uskyldig? 

AnaBanana skrev:

Vent litt så skal jeg komme opp med en verre

AnaBanana skrev:

Nei, hun er ikke uskyldig. Noen ganger løper hun med saks, og en gang la hun seg uten å pusse tenner først!

IdaK skrev:
AnaBanana skrev:

Nei, hun er ikke uskyldig. Noen ganger løper hun med saks, og en gang la hun seg uten å pusse tenner først!

Skal si dere en ting jeg, en gang så spiste jeg til og med taco, SJØL OM DET VAR TIRSDAG! 

IsThaBeth skrev:
IdaK skrev:
AnaBanana skrev:

Skal si dere en ting jeg, en gang så spiste jeg til og med taco, SJØL OM DET VAR TIRSDAG! 

Afifan, ring snuten og staten - dama trenger hjelp!

Back
Topp