Vitnemål vgs

Der er nok her et sted men gudene veit hvor, hadde en potensiell jobb skulle lreve vitnemål fra meg hadde jeg nok vandra ut igjen. Har nok sv papirer fra andre jobber så hva jeg dreiv med på vgs skal de ikke bry seg om :p

Tenker jeg også :p skulle tro det er mer interessant å vite hvordan man er i jobb ;)

Ja de har jeg, ligger sammen med papirene jeg fikk som lærling.

Ligger sammen med alt annet enn slikt :-)

Har alle vitnemålene mine samlet i en mappe. Både fra de høyere utdanningene mine samt videregående :).

Man trenger vel bare en kopi? Alt sånt ligger jo ute på nett nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker jeg også :p skulle tro det er mer interessant å vite hvordan man er i jobb ;)

Hvis man har gode referanser, så. Regner med dette bare er en måte å luke ut folk eller noe, så man kan se om de har fullført vgs, se på fravær osv. Kanskje helst i yrker som butikker hvor jeg syns det ofte jobber stor andel av yngre mennesker som muligens ikke har så mye annet å vise til fra før? Og om man har en vgs-utdanning som er relevant for jobben, så er de vel interessert i å se vitnemål på det. :) Type salg og service, for eksempel. Eller karakterer i engelsk, osv.

Jeg har tatt vare på det, men en finner det på altinn også. Der ligger i alle fall mitt, så null problem med utskrift. Evt må du ta kontakt med skolen for å få de til å sende duplikat :-)

Alle mine vitnemål ligger trygt plassert i en kasse på boden:)

Noen her som har det? Kom over en stillingsannonse i en vanlig kleskjede hvor de ikke ville vurdere søknader uten vitnemål fra vgs.

Jeg aner ikke hvor mitt er, gikk det opp for meg. Mye mulig det har endt i søpla. Du da?
Er ikke det mer for unge søkere som ikke har jobbet før og har attester?

Jeg har mitt vitnemål fra vgs i en mappe med andre vitnemål/attester. Men har ikke hatt bruk for akkurat det vitnemålet de siste 15 årene.

Klart eg har. Alt ligger i en perm slik at eg har alt av vitnemål og attester på ett sted.

Back
Topp