Vitnemål vgs

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Noen her som har det? Kom over en stillingsannonse i en vanlig kleskjede hvor de ikke ville vurdere søknader uten vitnemål fra vgs.

Jeg aner ikke hvor mitt er, gikk det opp for meg. Mye mulig det har endt i søpla. Du da?

Jeg vet hvor alle mine tre vitnemål er, to hos mine foreldre og ett her hjemme :)

Ja jeg vett hvor det er, men har jo vitenmål ifra høyere utdannelse og da må jeg først ha bestått vgs

Jeg vet hvor mine er. Vitnemål er jo verdipapirer, så de har jeg tatt godt vare på.
Du kan få tak i ny kopi av vitnemålet ditt ved å ta kontakt med skolen/skolene du gikk på, men det koster alt fra 500-1500kr per ark å få tak i ny kopi.

Har alle viktige papirer samlet i en perm. Attester, vitnemål osv. Det virker jo som den stillingen er for noen som nylig er ferdig med vgs. Ber ikke ei i 40-åra levere vitnemål fra vgs liksom. :p

Har det sammen med attester og vitnemålet fra høgskolen.

Ligger sammen med andre vitnemål og attester, selvsagt.

Slikt kaster man ikke, det er verdipapir (men du kan nok få ny kopi fra skolen du gikk på)

Butikken vil nok ha det fordi det et en stilling for ufaglærte, ofte besatt av ungdom, og de vil gjerne se at vedkommende hae giddet fullføre og ser gjerne mer på fravær enn karakter i historie ;-)

De ligger sammen med attester osv :) har også scannet de inn og har på en minnepinne :)

Har alle mine vitnemål i en mappe. Ring skolen du gikk på. Koster noen hundrelapper.

Jeg vet hvor mine er. Vitnemål er jo verdipapirer, så de har jeg tatt godt vare på.
Du kan få tak i ny kopi av vitnemålet ditt ved å ta kontakt med skolen/skolene du gikk på, men det koster alt fra 500-1500kr per ark å få tak i ny kopi.
Oi, dyrt. Mener jeg betalte 100-200 kr for vgs vitnemålet mitt for 3 år siden :)

Har mine mappa mi. Forsvant under flytting en gang og måtte få nye. Fikk dem gratis, men skulle egentlig koste 50kr per ark. :p er noen år siden da.

Der er nok her et sted men gudene veit hvor, hadde en potensiell jobb skulle lreve vitnemål fra meg hadde jeg nok vandra ut igjen. Har nok sv papirer fra andre jobber så hva jeg dreiv med på vgs skal de ikke bry seg om :p

Ja sånne dokumenter er samlet i safen. Men som de sier over, kontakte skolen og få kopi. Og ta godt vare på de:D

Oi, dyrt. Mener jeg betalte 100-200 kr for vgs vitnemålet mitt for 3 år siden :)

Kom noe nytt i fjor eller 2 år siden, pga at vitnemål er regnet som verdipapir og skal egentlig kun komme i ett eksemplar. Så kanskje folk tok litt bedre vare på de :p

Har alle vitnemål og slikt samlet i en perm, ja.

Har stortsett stålkontroll på alt av papirer, men akkurat vitnemålet klarte jeg å rote bort:p kanskje fordi jeg ikke er spesielt stolt over det som står der? Men fikk tak i ny til den nette summen av 500 kr.

Aner ikke. Har bare to år på VGs, yrkesfaglig ;) har full kontroll på attester fra jobber, de to jeg har hatt utenom den jeg jobber på nå :)

Back
Topp