Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper dere vitex, når begynner dere å ta og hvor lenge? Tenkte å prøve denne syklusen
Jeg kjøpte akkurat den samme, men for langt billigere ><Jeg har kjøpt denne herifra flere ganger og er fornøyd med denne butikken. Seriøs og bra. https://www.arnika.no/agnus-castus-50ml
Man skal ta de hele tiden. Man bør heller ikke stoppe ved evt positiv g test , hvis du googler på engelsk er det masse tråder hvor de opplever å miste når de stopper. Dette fordi de får for kraftig fall i progesteron verdiene. Så fortsett gjerne ut 12 uker men trapp gradvis ned.
For mange år siden da vi prøvde på første, prøvde vi Over to år og prøvde flere pergo-kurer (clomid). Vi sendte da inn papirer til henvisning for ivf.
Begynte prøve vitex og 3 syklusen ble vi faktisk gravide, vet ikke om det var tilfeldig.
Nå hadde vi også prøvd over to år på å få barn igjen og jeg kom på vitex. tredje syklusen jeg brukte det ble vi gravide men jeg mistet 8+2. hadde da bare tatt vitex fram til el, var før jeg skjønte den skulle tas hele tiden.
Siden vi mistet har jeg ikke prøvd , fordi jeg har hatt 3 doble letrozol kurer jeg skulle prøve. Har tatt tredje nå. Hvis det ikke klaffer nå heller skal jeg prøve vitex igjen fra neste syklus.
Ja den var jo kjempe billig
Ja den var jo kjempe billighar sett reklame for Mecindo men trodde det var utenlandsk
![]()
Brukte akuratt sammeEnig med alt som ble sagt over. Jeg har ikke blitt gravid på Vitex, men jeg anbefaler den uansett - syklusen min går som klokka nå - vet veldig godt når mensen kommer, når får jeg el (som jeg bekrefter men el-test og temping), og jeg får faktisk el hver måned. Jeg får også mye mindre pms symptomer og mindre/svakere kramper ved starten av mensen (slipper smertestillende). Jeg håper på en baby, men jeg bruker også Vitex for meg selv. Men jeg er litt for lat for å telle dråper, så jeg tar bare 1 kapsel hver morgen på tom mage. Kjøper de på samme nettside som stor nevnt her allerede (sendes fra Danmark):
![]()
Kjøp Solaray Vitex Agnus Castus 400 mg 100 Kapsler - Mecindo
Kjøp Solaray Vitex Agnus Castus 400 mg 100 Kapsler online hos mecindo.nomecindo.no
Nei så det stod det nåBetaler ikke noe toll eller noe i alle fall![]()
Kan man ikke bruke både Vitex OG letrozol samtidig?Jeg har kjøpt denne herifra flere ganger og er fornøyd med denne butikken. Seriøs og bra. https://www.arnika.no/agnus-castus-50ml
Man skal ta de hele tiden. Man bør heller ikke stoppe ved evt positiv g test , hvis du googler på engelsk er det masse tråder hvor de opplever å miste når de stopper. Dette fordi de får for kraftig fall i progesteron verdiene. Så fortsett gjerne ut 12 uker men trapp gradvis ned.
For mange år siden da vi prøvde på første, prøvde vi Over to år og prøvde flere pergo-kurer (clomid). Vi sendte da inn papirer til henvisning for ivf.
Begynte prøve vitex og 3 syklusen ble vi faktisk gravide, vet ikke om det var tilfeldig.
Nå hadde vi også prøvd over to år på å få barn igjen og jeg kom på vitex. tredje syklusen jeg brukte det ble vi gravide men jeg mistet 8+2. hadde da bare tatt vitex fram til el, var før jeg skjønte den skulle tas hele tiden.
Siden vi mistet har jeg ikke prøvd , fordi jeg har hatt 3 doble letrozol kurer jeg skulle prøve. Har tatt tredje nå. Hvis det ikke klaffer nå heller skal jeg prøve vitex igjen fra neste syklus.
Jeg tror ikke det. Jeg har hvertfall ikke turd å ta noe denne syklusen hvor jeg har tatt letrozol. Vet letrozolen gir fin eggløsning på riktig tidspunkt på meg så er redd for å skulle klusse til noe. Vitex har medisinsk effekt så tror ikke det er lurt å blande med letrozol. Det er mine tanker daKan man ikke bruke både Vitex OG letrozol samtidig?
Anbefales ikke å bruke vitex med hormonmedisiner, rett og slett fordi vitex skal prøve stabilisere syklusen, mens letrozol skal prøve *styre* syklusen.Kan man ikke bruke både Vitex OG letrozol samtidig?
Nei den stabiliserer bare hormonene.Tusen takk for mange gode svar! Glemte å spørre om en ting til - øker vitex sjansene for tvillinger sånn som letrozol gjør?
Tusen takk for mange gode svar! Glemte å spørre om en ting til - øker vitex sjansene for tvillinger sånn som letrozol gjør?