Vite kjønnet?..

Litt usikkert her.. Med eldste så ville me vite og fekk vite, der var det ingen tvil da ho låg der å viste tydeleg fram;) med mini så ville me ikkje vite, blei litt ekstra spenning. Denne gongen så er det litt 50-50, har lyst å vite men så er det jo artig med den ekstra spenninga med å ikkje vite au...:-) har heldigvis god tid på å bestemme kånn.. :-)

Må tenke litt på det. Siden vi egentlig var ferdige, så har jeg gitt bort alle klærne vi hadde. Så kunne nok vært praktisk å vite. Men jeg syns det er mer spennende å ikke vite det...

Vi vil vite, dersom h*n viser seg på ultralyd. :-D
Visste ikke med første, men visste det med andre. :) Viss det blir en gutt til så trenger vi ikke kjøpe noenting. Kun babynest - men det skal kjøpes uansett :)

Vi vil vite :) mest fordi det er praktisk. Vi har masse babyklær/generelt klær til jente, og dersom det er gutt så gir vi bort/selger det så vi får bedre plass :) jenta vår har jo så mye klær at det tyter ut alle klesskap og kommoder og kjellere :P

Vill vite :) er alt for nysgjerrige til å vente :)

Vil ikke vite :-)

Vil vite, fikk vite forrige gang og den følelsen av å vite var veldig god :)

Vi vil vite kjønnet :) har ei jente fra før så hvis det blir jente nå har vi mye fra før :) pluss at vi er alt for nysgjerrig til å ikke vite det :p

Vi vil vite det :) svangerskapet er spennende nok i seg selv og jeg er en kontrollfrik ;)

Back
Topp