Vite kjønnet?

Eufemia

Glad i forumet
Hva gjorde dere eller hva vil dere når dere skal på UL? Vil dere vitre kjønnet? Eller skal det være en overraskelse? [:)]
Jeg skal på UL 8. april og vi vil vite kjønnet på babyen.. [:)] Dette blir vel første og siste til samboeren min og jeg har ei jente fra før som blir 11 i juni, derfor har vi ikke noe utstyr eller klær. Vil vite kjønnet for å gjøre innkjøpene litt lettere [:)]

Altfor nysgjerrig til å ikke vite :)

Meg også! Altfor nysgjerrig!! [:D]

Eg vil egentlig ikkje veta nåke denna gongen. men me skal veta kjønne for ongane sin del, har dei ein ting å forhollda seg til[:)] håpa da ikkje vise seg å vera feil når h*n komme [:)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

tror ikke jeg vil vite... meeen, vi får se når den tid kommer hva vi finner ut[8D]

Syns du skal vite [8D] jeg er altfor nyskjerrig [8D]

Vi vil vite, for nysgjerrig til å la være [:)] Får bare håpe h*n vil vise seg fram, enda ei god stund te jeg ska på ultralyd da men..

ÅH..Jeg MÅ vite det! 8 april er dagen, guri som jeg gleder meeg!

Jeg er også altfor nyskjerrig til å ikke få vite det[:D] Har uansett en sterk følelse for hva det blir, men man kan jo ta feil..[;)]

vi skal også inn 8. april!

og jeg skal vite hvis de ser det!!

hvis de ikke ser det skal vi ta en UL senere..

Jeg vil vite det [;)], men mannen har ikke lyst [8D] Hmmmm.... vi blir nok enige innen ultralydtimen 12 april [;)]

hehe jeg skal vite kjønn, ingenting med innkjøp og gjøre men er bare alt for nyskjerrig til ikke å vite!

helt klart vite det

Vi vil vite det[:D]

Vi vil også vite.

Var på ordinær UL 24 mars, men da lå h*n sånn til at det igrunn var megavanskelig.

Håper på bedre mulighet 7 april.

Her er begge altfor nysgjerrige til å vente... Vi skal på UL om 22 TIMER!!!!!!!!!!!!!! Håper babyen ikke er sjenert...

Oh je beibi!!! Her skal det vites!!

Men det er kun fordi jeg er så overbevist om at det er gutt, at er det jente, så trenger tid på å omstille meg!

Vi ville, men fikk ikke vite på 1.mann, vi ville ikke, men fikk vite likevel på 2. mann og denne gangen er det ingen tvil! VI SKAL VITE!!!!!![:D][:D]

Vil du vite?

ORIGINAL: Linda MK

helt klart vite det

OOHH YEEESSSSS [:D]

Jeg vil helt klart vite! Siden dette er nr. 1 er det så mye nytt og spennende å forholde seg til likevel at det vil jeg skal være klart [:D]

Back
Topp