Vite kjønnet ved UL/OUL?

Da spør jeg hva gjør du ved UL/OUL?

• Vil vite kjønnet

Votes: 15 78,9%
  • Venter til fødsel

Votes: 1 5,3%
  • Vet ikke

Votes: 3 15,8%

• Antall som har svart
    19
Vil vite. Men er ikke alltid det stemmer. Forrige gang sa de jente, ut kom en gutt.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Skal ikkje vite det. Sjekka ikkje på dei to andre helder. Fe heller vente til desember å sjå

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg er litt redd for at de sier det er en jente og ut kommer en gutt :p Det er jo lett å ta feil på jenter om de ikke har et usedvanlig godt UL bilde og kan telle ribbena :)

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke skulle vite kjønnet hvis jeg ble gravid, men nå sitter jeg her og vet at jeg MÅ vite det! :p

Jeg vil vite det :) gjør innkjøp enklere, hadde sommer jente sist, så må vel kjøpe inn alt nytt uansett, men greit å vite likevell :)

Hadde i utgangspunktet ikke lyst til å vite det, men nå har samboeren sagt at han vil vite det og jeg kjenner jo veeeeldig på nysgjerrigheten selv :p Så vi får se, har rett og slett ikke bestemt oss enda :)

Vi er ikke helt enige her, jeg vil vite og han vil ikke.. Men blir nok som jeg vil :P har behov for å planlegge veldig, må vite farger også :P

Desember 2014

Bruker App

Vi vil begge vite. Jeg er kjempenysgjerrig og synes også det blir lettere å tenke på navn til den lille og kjøpe klær osv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal vite tror jeg :-) samboeren vil vite og jeg tenker det kan være artig å vente.. Men han må jo føle at han får bestemme og ta litt del i ting han også :-)

❤️Venter vår første i desember ❤️

Vil vite det begge 2 :) blir ekstra gøy med shopping og innredning da:D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Vi lager både luer og vognteppe i kjønnsnøytrale farger, vil også hekle leker i samme stil. Synes egentlig det er penere enn med kjønnsfarger, alt rosa eller alt blått. Så slik blir det enten vi vil vite det eller ikke. Men har fått det ut av mannen at han SKAL vite det, da vet jeg at jeg ikke klarer å holde meg og kommer til å tyne ut ett svar.. Så jeg må vell vite det, enda det har vært ganske koselig med overraskelse... :/

Jeg vil vite.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi vil gjerne vite hva kjønnet er. Da kan jeg tenke på hva slags klær jeg kan låne og kjøpe

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte egentlig at vi ikke skulle vite... Men tror ikke at vi klarer det. Alt for nysgjerrige.
Pluss at da har vi litt tid til å finne forslag på navn :-)

Back
Topp