Vite kjønnet på forhånd

Per i dag vil me ikkje vita det, særleg mannen vil gjerne at det skal vera ei overrasking. Så får me sjå om det endrar seg etter kvart. Me synest uansett ikkje noko om inndelinga rosa/blått, så me vil gjerne ha klede og utstyr som passar alle kjønn! :)

Jeg har alltid ville ikke vite, men har en mann som ikke klarer å lavær. Så begge gangene har vi fått vite det. Dette er #3 og jeg har ikke behov for en overraskelse ;) Jeg vil vite, jeg må ha kontroll! Jeg vil vite hvilke klær som kan droppes og hvilke klær som kan pakkes frem. Vi har en av hver fra før ;) Jeg tror også at jeg klarer å tippe kjønn lenge før ul basert på symptomer uansett, de var totalt forskjellig hos meg. Så jeg hadde bare gått å kjent på symptomer ;)

Her er jeg litt usikker på om jeg vil vite det eller ikke... Hadde vært morro med en overraskelse.. Men mannen vil vite det:) vi har en gutt fra før, og har alt vi trenger dersom vi får en gutt.. så blir nok til at vi får vite det, dersom h*n vil vise seg frem,slik at vi får handlet inn litt dersom det kommer ei litta tulle:)

Ville i utgangspunktet ikke vite kjønn, men så er det strikkingen da... har så lyst å strikke så mye fint før babyen er her, enten mye fint jenteklær, eller mye fint gutteklær, så jeg ga meg og vi kommer til å ønske å vite kjønn på UL :)

Sist fikk vi vite sent, da hun ikke så på oul, ser de det vil vi gjerne vite det:). Greit å se om rosa må handles inn:). Har alt fra gutten:)

Jeg har egentlig lyst til å ikke vite det, har bare alltid tenkt at det hadde vært spennende å bli overraska under fødselen.. Mannen er usikker på hva han ønsker. Om han vil vite det så er det greit for meg at vi skal vite det. Det kan være lettere for han å få ett forhold til babyen om han vet kjønn.

Vi vil gjerne vite d hvis d lar seg gjøre...... Visste det sist og syns det var greit. Vi trenger tiden for å bli enige om navn. Vi er ikke på samme linje når d gjelder navn, så vi har mange forslag og forhandlinger :)

Vil vite det... mest fordi hvis det blir gutt trenger vi ikke tenke på navn (skulle egentlig kalle opp nr. 1 etter avdød bestefar, men det passet liksom ikke, så vil gjerne gjøre det denne gangen)... hvis det blir jente trenger jeg/vi laaaang tid på å finne navn, fordi det er så mange fine

Jeg vil vite. Mannen vingler litt frem og tilbake o_O:) siden vi egentlig var ferdige, må vi kjøpe inn det meste på nytt. Da er det greit å kunne handle inn på tilbud og salg. Også kjekt å vite om jeg kan strikke kjoler:)

Vi har ikke helt bestemt oss enda:-) Frister veldig å ikke vite noe siden dette er vårt første barn, men vi har blitt enige om å tenke litt på det fram til ordinær ul:-)

Jeg har litt lyst til at vi ikke skal vite, men tror nok vi er for utålmodige til å holde oss på OUL:happy: Vi visste at det ble gutt med førstemann, men nå har vi jo alt av utstyr fra før og slik, så føler ikke vi MÅ vite liksom. Hadde vært spennende når h*n blir født å ikke visst men..:)

Vi vil vite det :D hadde ikke klart å vente jeg. Alt for spent :D

Back
Topp