Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist fikk vi jo vite hva det ble. Men denne gangen vet jeg faktisk ikke om jeg vil vite det. Det er siste gangen vi skal ha barn, og da tenker jeg at det hadde vært veldig gøy å få en skikkelig overraskelse
Vi vil vite det. Mannen min vil gjerne vite, og da får han velge siden jeg får velge så mye annet. Det har vært veldig greit å vite de forrige gangene.
Eg har ALLTID sakt at eg ikkje vil vite om eg ein gang får muligheten! Men eg begynner jaggu å tvile på om eg klarer å la ver.. Hehe trur sambo ønsker å vite vi får sjå!
Ja, da måtte jeg nok endre svaret mitt ti; JA vi vil gjerne vite det denne gangen også. Jeg og sambo diskuterte litt i går, og jeg er forsåvidt enig med han
Jepp, vi vil vite Skal til San Francisco i sept, etter ul - og vil gjerne shoppe litt babytøy der! I tillegg er det jo praktisk å vite - vi har to høst/ vinterjenter fra før, så hvis det blir en jente til trenger vi ikke handle noe særlig hverken utstyr eller tøy, men hvis det er en gutt vil vi kanskje oppgradere litt av det rosa
Vi visste det ikke med førstemann, med nummer to ville vi vite det. Kan ikke si at opplevelsen på fødestua ble noe mindre av den grunn - så vi vil nok vite det denne gangen også
Vi visste det ikke sist, og vil ikke vite det denne gangen heller. Det har ingen betydning for oss hva vi får, og alle klærene og tingene etter førstemann er kjønnsnøytrale til en viss grad. Vi har ingenting babyblått eller rosa. Ikke bryr det meg så tungt om han sover i en rosa nattdrakt og har rødt bilsete heller.