Vite kjønnet på babyen?

Vil dere vite kjønn på babyen?

• Ja

Votes: 15 71,4%
  • Nei

Votes: 4 19,0%
  • Vet ikke

Votes: 2 9,5%

• Antall som har svart
    21

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Sist fikk vi jo vite hva det ble. Men denne gangen vet jeg faktisk ikke om jeg vil vite det. Det er siste gangen vi skal ha barn, og da tenker jeg at det hadde vært veldig gøy å få en skikkelig overraskelse :D

Vi vil vite det. Mannen min vil gjerne vite, og da får han velge siden jeg får velge så mye annet. Det har vært veldig greit å vite de forrige gangene.

I teorien høres det fint ut med en overraskelse på fødestuen. Men jeg vet at jeg aldri hadde klart å holde meg så lenge! :D

Jeg vil gjerne vite det, mest av praktiske hensyn, men også fordi jeg er så nysgjerrig på hvem som er der inne ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi vil vite. Klarer ikke å la vær

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg har ALLTID sakt at eg ikkje vil vite om eg ein gang får muligheten! Men eg begynner jaggu å tvile på om eg klarer å la ver.. Hehe :D trur sambo ønsker å vite :) vi får sjå!

Vi skal ikke vite

Forstår ikke helt den spenningen med å ikke vite det:P Vi skal vite det om det lar seg gjøre! Morsomt å leke seg med navn osv:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg klarer ingen overraskelse, spesielt siden jeg har fire av ett kjønn fra før.

Tror jeg vil vite det, men har ikke spurt samboer enda :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi vil vite det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, da måtte jeg nok endre svaret mitt ti; JA vi vil gjerne vite det denne gangen også. Jeg og sambo diskuterte litt i går, og jeg er forsåvidt enig med han :P

Jepp, vi vil vite :) Skal til San Francisco i sept, etter ul - og vil gjerne shoppe litt babytøy der! I tillegg er det jo praktisk å vite - vi har to høst/ vinterjenter fra før, så hvis det blir en jente til trenger vi ikke handle noe særlig hverken utstyr eller tøy, men hvis det er en gutt vil vi kanskje oppgradere litt av det rosa :P

Vi visste det ikke med førstemann, med nummer to ville vi vite det. Kan ikke si at opplevelsen på fødestua ble noe mindre av den grunn - så vi vil nok vite det denne gangen også :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi vil ikke vite, bare hvis det er to: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vi visste det ikke sist, og vil ikke vite det denne gangen heller. Det har ingen betydning for oss hva vi får, og alle klærene og tingene etter førstemann er kjønnsnøytrale til en viss grad. Vi har ingenting babyblått eller rosa. Ikke bryr det meg så tungt om han sover i en rosa nattdrakt og har rødt bilsete heller.

Back
Topp