Vite kjønn?????

Tess30

Blir kjent med forumet
Hei og hopp!

Lure bare på om dokker vil vite kjønnet på babyen dokkers på ul?
Det bare må vi! Vi e så spent på det....Har ingen anelse ka det kan være....

rart det der...har tenkt litt på det, men det skifte så fort...En dag trur æ det e jenta, den neste gutt....
Nei men det e jo mange som ikkje vil vite kjønnet, som heller vil vente tell ungen e ute....'
Syns det blir like spennanes førrde om æ vet..Da kan æ planlegge masse....Glæde mæ sånn tell å shoppe masse babyting...
Har jo bynt førr lenge sia, men har stoppa litt nu...Kjedeli førr den ungen å ha bare offwhite klær...hehe

Vet ikke ennå om vi skal vite kjønnet. vi får se hva vi bestemmer oss for blir like spennende uansett tror jeg

jeg vil vite[:)] er så spent, tror ikke jeg klarer å vente med det nei.. også gleder jeg meg veldig til å handle til babyen, det er litt enklere når man vet kjønnet synes jeg!

Vil vite

Blir jo like spennende å se hvem som kommer ut likevel

hehe[:D] vi ville oxo vite hva det var når vi dro på ultralyd.. men ungen lå med beina i kors (litt sjenert) så det er fortsatt hemmlig. Blir visst en overaskelse når den popper ut[;)]

Jeg vil vite hva det blir.. har hadd en gang der jeg visste hva det ble, å en gang jeg ikke visste... Det positive er å glede seg over hva det blir.. når man har født så er det je det samme om det er gutt eller jete, for da er man jo bare glad for at det er overstått.. liker heller ikke å kalle det i magen for "det"... da er det bedre å si han eller ho.[:D]

Vil vite kjønnet. [:)]

jeg vil vil vite det men ikke mannen min. kommer til å bli like glad uansett, er bare praktisk å vite det[;)]

Vi har egentlig sagt hele tiden at vi ikkje ville vita hva d ble men er jo praktisk å vite. når vi skal a å handle tøy og div til den lille... Så nar alt kommer til alt blir d å få rede på d.. men kommer til å holde d hemmelig er jo litt spennende for andre da.. besteforeldre og tanter og onkler.. men dere sakl få vite hva d blir[:D]

Har tittet litt på kinesiske fødekart og det som er på siden barnimagen.no stemmer bedre en det her på babyverden. Tittet også på kjerringrådene og alt tyder på at jeg får en jente.Blir spennende dette her.

vil nok vite kjønnet ja [:)] og viss vi får høre d, skal det ikke være hemmelig, men navnet blir kanskje hemmelig frem til den lille er født [;)]

Tror nok vi vil vite kjønnet når vi kommer på UL ja. Er jo praktisk det, åsså er vi jo sååå spente!!

Familie og venner får nok vite kjønnet, men navn skal være hemmelig til barnet kommer

Jeg er så nysgjerrig så jeg tror jeg må spørre..men de tok feil når jeg ventet gutten min så jeg kommer ikke til å stole helt på det[;)]

Jeg vil vite hva det blir og tror det blir vanskelig å ikke få vite hva det blir siden jeg skal på endel UL'er.
Lurer på om man kan se noe på en UL 11+4 ellers må jeg nok vente til den ordinære UL'en.

har lyst å vite det ja[:D]tenker hele tiden på navnet Malin,så får vi se om vi kan få brukt det[:D]

gleder mg sånn te eg ska på ultralyd og då ska eg veda om d blir jente elle gutt.. he ei jente fra før så nå vli me ha en gutt, mn me blir glad uansit på kå d blir egentlig bare at babyen e friske. Så e me kjempe fornøyde.

Litt usikker på d.. Vældi lyst i forhold t ting som ska kjøpes å sånn, men har å vældi lyst på ei overraskels.. hmmm..[8D]

Back
Topp