Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
rart det der...har tenkt litt på det, men det skifte så fort...En dag trur æ det e jenta, den neste gutt....
Nei men det e jo mange som ikkje vil vite kjønnet, som heller vil vente tell ungen e ute....'
Syns det blir like spennanes førrde om æ vet..Da kan æ planlegge masse....Glæde mæ sånn tell å shoppe masse babyting...
Har jo bynt førr lenge sia, men har stoppa litt nu...Kjedeli førr den ungen å ha bare offwhite klær...hehe
jeg vil vite[:)] er så spent, tror ikke jeg klarer å vente med det nei.. også gleder jeg meg veldig til å handle til babyen, det er litt enklere når man vet kjønnet synes jeg!
hehe[:D] vi ville oxo vite hva det var når vi dro på ultralyd.. men ungen lå med beina i kors (litt sjenert) så det er fortsatt hemmlig. Blir visst en overaskelse når den popper ut[;)]
Jeg vil vite hva det blir.. har hadd en gang der jeg visste hva det ble, å en gang jeg ikke visste... Det positive er å glede seg over hva det blir.. når man har født så er det je det samme om det er gutt eller jete, for da er man jo bare glad for at det er overstått.. liker heller ikke å kalle det i magen for "det"... da er det bedre å si han eller ho.[:D]
Vi har egentlig sagt hele tiden at vi ikkje ville vita hva d ble men er jo praktisk å vite. når vi skal a å handle tøy og div til den lille... Så nar alt kommer til alt blir d å få rede på d.. men kommer til å holde d hemmelig er jo litt spennende for andre da.. besteforeldre og tanter og onkler.. men dere sakl få vite hva d blir[:D]
Har tittet litt på kinesiske fødekart og det som er på siden barnimagen.no stemmer bedre en det her på babyverden. Tittet også på kjerringrådene og alt tyder på at jeg får en jente.Blir spennende dette her.
Jeg vil vite hva det blir og tror det blir vanskelig å ikke få vite hva det blir siden jeg skal på endel UL'er.
Lurer på om man kan se noe på en UL 11+4 ellers må jeg nok vente til den ordinære UL'en.
gleder mg sånn te eg ska på ultralyd og då ska eg veda om d blir jente elle gutt.. he ei jente fra før så nå vli me ha en gutt, mn me blir glad uansit på kå d blir egentlig bare at babyen e friske. Så e me kjempe fornøyde.