Vite kjønn?

Vil vite kjønn, har ikke tålmodighet til å vente:hilarious: Og syns det er kjekt i fht innkjøp av klær og utstyr, for barna og de rundt oss og forestillingen om hvordan babyen vil se ut. Nå har vi en av hver med to vidt forskjellig utseende og farger :)
 
Vi vil vite kjønn! :) rett og slett for nysgjerrig til å ikke vite det :) og kjekt å forberede den kommende storebroren litt på hva som kommer :)
 
Jeg har vært gjennom to svangerskap der jeg ville vite kjønnet, på den 3 har jeg alltid sagt at jeg ikke vil vite. men føler at jeg kommer til å snu om på det på ordinær UL.
 
Mannen ønsket at vi ikke skal vite før fødsel, noe jeg som liker å ha «kontroll» først fikk litt panikk av :p Vi har prøvd en stund og dette er første svangerskap, og jeg kjenner nå at det blir en fin overraskelse til neste år :happy: Tenker at på første går det fint, men om vi senere skal få nr.2 så kan jeg ønske mer å få vite kjønnet, bare av nysgjerrighet

Vi blir like glad uansett om det er gutt eller jente, bare mini er frisk :love017
 
Har ul midt i uke 13, da har vi fått vite kjønn med de 2 første og ønsker å vite denne gang også :Heartred
 
Kunne egentlig tenkt meg å ikke vite kjønn denne gangen, men antar at jeg får svangerskapsdiabetes denne gangen også og da blir det en del ultralyder. Kommer ikke til å klare å unngå å se på skjermen så da er det bedre å vite det tidlig :)
 
Jeg har tatt NIPT-test, og da måtte jeg ta et valg om å få vite kjønn eller ikke. Endte opp med å si at dersom alt er bra med fosteret, så vil jeg vite kjønn ☺️
Også håper og tror jeg at vennene mine vet at jeg ikke liker rosa til jente og blå til gutt-tankegangen
 
har ikke vist de 2 andre gangene, så usikker på hva vi gjør nå :)
Blir nok å ikke vite tenker jeg :angelic:
 
Jeg mååå vite! Mannen min prøvde å foreslå å ikke vite likevel, det ble slått hardt ned på :p
 
Back
Topp