Vite kjønn?

Jeg MÅ vite. Er så nysgjerrig :p
 
Jeg vil vite ja :) har blitt forespeilet nok en gutt på tidlig ultralyd, blir spennende å se om det stemmer
 
Foreløbig plan er å ikke vite. Har en gutt og en jente fra før så har det meste sånn sett, noe som var argument for å vite de to foregående gangene. Men om vi klarer å stå like støtt når vi er på OUL vil vise seg:)
 
Vi vil vite. Mest handler det nok om nysgjerrighet, men også ift. til om vi trenger å kjøpe noe nytt om det blir motsatt kjønn fra lille(MÅ jo uansett ikke kjøpe noe nytt, men gøy med noe "kjønnsspesifikt" uansett, synes jeg) - men også pga. fargevalg på strikkaklær. Er glad i farger, så blir litt kjedelig om alt skal være nøytralt også. :)
 
Vi vil vite da det er mest praktisk med tanke på å kjøpe inn klær og utstyr.. er veldig nysgjerrig i tillegg:)
 
Vi får kanskje vite kjønn om 30 minutter :hilarious:
Krysser for at lillebaby e frisk :Heartred
 
Vi valgte å vite det ut fra NIPT-testen, så vi har visst det fra uke 11-12. :) Vi er for nysgjerrige til å ikke vite, men venter litt til med å fortelle til andre, da vi vil unngå den verste blå/rosa-tankegangen hos våre nærmeste :joyful:

(Veldig gøy å høre mamma være bombesikker på det ene når jeg sitter og vet at det er det andre. Blir en fin overraskelse da:happy)
 
Jeg ønsket ikke å vite første gangen men mannen ville gjerne vite. Så jeg ga meg til slutt.

Mannen ønsker å vite denne gangen også, jeg har egentlig ikke noe formening denne gangen jeg så like greit å vite det.
 
Vi var på tul i dag og fikk med 95% sikkerhet vite kjønn :)
 
Back
Topp