Vite kjønn?

3.i.September <3

Flørter med forumet
Vurderer å ikke vite kjønn på OUL. Jeg lurer på hvilke tanker andre har rundt det. ;)

Syns så klart det er gøy å vite, men har samtidig lekt med tanken at det er en fin overraskelse etter fødselen. :woot:

Tenker uansett ikke gå for å ha en rosarosa prinsesse eller blåblå prins. :dummy: :dummy1:Kjønnsnøytrale ting er også fint for påtenkte søsken til barnet som kommer.:joyful::spitoutdummy:

Vil vite hva andre tenker :D
 
Jeg har sååå lyst til å ikke vite det, men pappaen protesterer kraftig! [emoji58] Han har veldig lyst å vite nemlig [emoji12]
 
Er for nysgjerrig til å ikke vite [emoji85] Men må være såå spennede for de som greier å vente på overraskelsen!
Personlig synes jeg det er mest fine klær som er enten til gutt eller jente, så sånn sett synes jeg det er greit å vite :) Det meste annet enn klær kjøper jeg kjønnsnøytralt da vi har planer om iallefall et barn til :)
 
Me komme te å vite kjønn. Jeg liker å ha alt klart til den lille kommer og hvis det er jente har vi allerede alt fra første mann mens hvis det er gutt må nok en del av klærne byttes ut.
 
Jeg personlig vil gjerne vite. Men alle jeg har kjent som har valgt å ikke vite har vært kjempefornøyde med det og prøver å overtale meg til det samme.
Man blir jo glad uansett hvilke kjønn det er.
 
Vi skulle først ikke vite. Mannen som ikke ville. Men så kom han på at det hadde vært veldig greit å vite likevel. Da vi var på tul så ville han vite.
Nå gleder vi oss til oul og er spent på om de ser samme kjønn da [emoji4] [emoji170]
 
Kjønnsnøytrale greier kan man velge uansett. Ei jeg kjenner var veldig klar på at hun ville ha nøytrale greier selv om de viste det var jente i magen, og folk respekterte stort sett det.

Men butikkene gjør det vanskelig å finne noe som er helt nøytralt syns jeg. Nesten alt er litt søtt eller litt macho. Dessverre.
 
Er for nysgjerrig til å ikke vite [emoji85] Men må være såå spennede for de som greier å vente på overraskelsen!
Personlig synes jeg det er mest fine klær som er enten til gutt eller jente, så sånn sett synes jeg det er greit å vite :) Det meste annet enn klær kjøper jeg kjønnsnøytralt da vi har planer om iallefall et barn til :)

Vi er supernysgjerrige vi også, men det hadde vært litt gøy å ikke vite også.
Vi er førstegangs og må skaffe oss ALT. Klær vokser de så fort ut av, så den første mnd kan ungen helt fint være nøytral. Vil komme nok tid senere hvor ungen kan være superman/cowboy eller prinsesse.
Tingene vi kjøper vil være nøytrale (barnevogn,bilsete etc.)
 
Jeg personlig vil gjerne vite. Men alle jeg har kjent som har valgt å ikke vite har vært kjempefornøyde med det og prøver å overtale meg til det samme.
Man blir jo glad uansett hvilke kjønn det er.

Spennende med barn er det uansett. Og det er jo praktisk å vite kjønn. Men det kan jo være feil (kjenner noen som trodde de ventet Sebastian og ut kom Anette). Også er det litt spennende å ikke være praktisk med noe som skjer så få ganger i livet.
Vanskelig detta her.
 
Jeg har sååå lyst til å ikke vite det, men pappaen protesterer kraftig! [emoji58] Han har veldig lyst å vite nemlig [emoji12]

Enig med deg der. Vi har tenkt på å få legen til å skrive navnet på en lapp, så kan vi åpne den ved en passende anledning eller til vi ikke klarer vente mer. (De som er mest nysgjerrige er nok mine svigerforeldre). Vi vet ikke helt hva vi vil, blir litt praktisk vs. At det er en hendelse som skjer få ganger i livet..... også er det litt spennende å ikke vite. Så jah... :joyful:
 
Vil vite av praktiske årsaker. Viste hva vi ventet når jeg gikk med begge gutta, så jeg har baaaaare guttete utstyr. Dette er uten tvil de siste barna, så er det jenter skal de så absolutt ha råååååsa utstyr og klær[emoji7][emoji177]
 
Vi fikk vite da vi var på OUL. Synes det er mest praktisk. Tiden etter fødsel er kjempespennende uansett :)
 
Vi fikk vite da vi var på OUL. Synes det er mest praktisk. Tiden etter fødsel er kjempespennende uansett :)
Tenker helt likt:) Jeg var på ingen måte i stand til å bli hverken overrasket eller annet den første tiden etter fødsel sist. Kjekt å ha noen "milepæler" i svangerskapet også:)
 
Vi skal ikke vite, nok en gang. Har bare aldri vært akktuelt å vite.. Vi ønsker å få høre det når barnet blir født. ❤ Er liksom helt andre ting jeg er ute etter å få vite på ultralyd, så tenkte ikke over med første at vi kunne spurt. Og syntes det fungerte fint å ikke vite før babyen kommer til verden, så da ble det sånn med nr 2 og 3 også.
 
Jeg skal ikke vite kjønn, det får bli en overraskelse ved fødsel:)
 
Vi skal ikkje vite, visste heller ikkje med førstemann. Den følelsen då kjæresten sa "det er ein gut, vi har fått ein son!" - den er heilt ubeskrivelig! Det er det mest fantastiske, kan nesten ikkje beskrivast :) Det er ingen praktisk grunn til å måtte vite kva kjønnet til babyen er på forhånd - du trenger ikkje akkurat å fylle klesskapet med klær i alle størrelser, kjøpe 14 dynetrekk som er rosa/blå osv..

Ved å ikkje vite, så klarte eg også å holde meg når kjøpetranga blei stor under graviditeten - kjøpte det aller mest nødvendige i 52 og 56, fant masse fint som var kjønnsnøytralt. Såg utrulig masse fint både til jente og til gutt som eg heilt sikkert bare hadde måtta kjøpt om eg hadde visst kjønnet. Ull feks, det kjøpte eg bl.a. på Nøstebarn - en gulstripete og en kvit body, ei grønn bukse. Like fint både til gutt og jente :) Kjøpte bare 2 sengtrekk - et kvitt kjempefint og et med en katt på. Tenkte eg skulle et til når babyen var født - men det var ikkje nødvendig for det holdt med dei to.
 
Vi vil vite. Ingen spesiell årsak til det egentlig. Vi må ikke, bare vil! ;)
 
Jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vitexsmile8 vurdert å ikke vite men bare må vitexsmile8
 
Back
Topp