Vite kjønn?

Ja, da kan vi forberede oss, vi har både gutte og jenteklær liggende

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi vil veldig gjerne vite det :) Så kan vi forberede oss og handle inn i enten rosa eller blått :)
Gleder meg veldig.. Men har ikkje fått innkalling til oul enda! Spent på når jeg får den..

Denna gangen tror jag vi vill veta... Men är inte helt säker ännu:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi skal ikke vite:) Ved oul er jeg nesten halvveis. Klarer vente til babyen kommer med å få vite. Synes det var lettere med navn på eldste, da visste vi ikke hva det ble, men hadde ett jentenavn og ett guttenavn klart. Med nr. 2 visste vi, var fram og tilbake i flere dager før han fikk sitt endelige navn. Tenker vi kommer til å ha klart to navn, ett om det er jente, ett om det er gutt, også blir det det.

Tror likevel ikke vi trenger tenke så mye på guttenavn, har en veldig følelse på at dette er jente.

Ja, skal vite :D

Jaa

Ganske stor overvekt som vil vite, ser det ut til :) Her er vi ikke helt enige ennå ;) Sambo vil vite, jeg vil vente :D Jeg mener at kjønn er helt uviktig, og at det jeg vil vite er om barnet er friskt. Ville ikke forberedt meg ulikt om det ble det ene eller det andre uansett..?! En baby er en baby, liksom ;) Min kjære bedre halvdel er ikke enig :p Vi får se, satser på at vi blir enige :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vi vil vite denne gangen også. Både fordi det er praktisk mtp om vi må handle inn noen ekstra klær (pluss at vi vil ha et hentesett i jente eller guttefarge) og i forhold til navnevalg, men også fordi det er koselig å på en måte bli enda mer knyttet til den lille i magen. man vet jo uansett aldri hvordan h*n ser ut når h'n blir født, så all spenning forsvinner ikke ved å vite kjønnet :)

Det var legen...skikkelig sur og grinete :-/
"Du må være fornøyd med at du har et friskt barn..." Osv...skjedde med 3 av mine gutter, og 2 forskjellige leger :P
Da håper jeg du ikke gir deg denne gangen hvis du vil vite kjønnet. Tror jeg hadde blitt rimelig forbanna på de legene hvis de hadde nekta meg det! De ville vel ikke innrømme at de ikke så d;-)

Har visst kjønnet med 2 av 4 og må jo innrømme at jeg gjerne ville vite, men er en veldig god pådriver under fødsel å ikke vite! For da vil du jo også ha h*n ut så du finner ut om det er jente eller gutt! :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet, men sambo er mer interessert i å ikke vite det. Men tror nok jeg får viljen min:angel4 Hihi! Føler nesten at man blir enda mer knyttet til den lille inni der om man får vite kjønnet. Pluss at jeg har veldig lyst til å kunne kjøpe inn annet enn bare nøytrale babyklær:D

Vil mest sannsynlig vite, fordi jeg og mannen er så nysgjerrig!! :p
Men det er jo ganske praktisk også da :)

Jeg skal ikke ha flere barn, og jeg har heller ingen babyklær eller utstyr som den lille kan arve, så det hadde vært VELDIG praktisk å få vite det :P

Sist gang såg de det ikke da hun lå i seteleie, så vi fikk ikke vite før etter hun var født.. Det var i grunn veldig kjekt! :-)
Men samboeren min vil vite..! Og det er samme for meg.. :-)

Back
Topp