Vite kjønn?

Ja klarer ikke å vente til fødselen :P

Er jeg den eneste som vil vente? Husker med fryd hvor spennende det var når lillesøstra mi ble født og vi ikke visste kjønnet på forhånd. Har lyst til å oppleve den følelsen igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil vite mest for å halvere mulighetene for navn. Jeg synes det er fryktelig vanskelig, og det å i det minste vite kjønn vil sikkert hjelpe litt.

Jeg vil vite! Jeg hadde ingen aning med 3 av mine, så nå vil jeg helt klart vite :)
Har noen av dere blitt nektet å få vite det ved tidligere barn?
Det ble jeg nemlig :-/

Jeg vil vite

Jeg vil vite! Jeg hadde ingen aning med 3 av mine, så nå vil jeg helt klart vite :)
Aldri blitt nekta å vite nei, men på nummer 2 så greide de ikke å se hvilket kjønn det var. Hvem har nekta deg det?

Jeg vil også vite! Og nei, ingen problem med å få vite her :) men det er jo av og til litt vanskelig å se, hvis babyen ligger slik til at de skjuler underlivet. Har ikke vært noe problem med mine. Kommer til å drikke noe søtt før ultralyd i håp om at h*n beveger seg mye slik at vi får sett kjønnet hehe :p

Jeg var inne på tanken om å ikke vite, men sambo vil absolutt vite :D Og så er jeg nysgjerrig da kjenner jeg :D

Fikk vite det sist og kommer til å ville vite det denne gang også, mest fordi jeg er så spent på å se om det blir en av hvert kjønn eller om vi får enda en gutt, begge deler er såklart velkommen, men som mor hadde det vært gøy å oppleve å få ei jente :P

Ja, vil vite. Det er jo spennende med fødsel og hvem som kommer selv om man vet kjønn, og like stas å få vite det i uke 19 som ved fødsel. Jeg synes personlig det er litt rart å vente når man kan få vite, men hver sin lyst ;-) jeg er iallfall ikke i tvil. Praktisk er det og :-)

Jeg vil vite! Er kontrollfreak så det holder :P Ser også det praktiske i det. Spesielt ang navn og utstyr :)

Hell yes! :p

Back
Topp