Vite kjønn?

Dersom alt går som det skal for oss, vil dere vite kjønnet på babyen? Hvorfor/hvorfor ikke? :)

Her vil vi ikke vite kjønnet. Ville ikke det sist gang heller :) syntes det var forferdelig spennende i slutten av fødselen :D også tenkte vi at "det blir hva det blir" :p

Lille rampetroll skal bli storesøster i Juli 2014 <3

Vi vil vite :)
Jeg fikk vite det forrige gang også! Jeg gleeeeder meg så ekstremt :) Spiller ingen rolle om det blir jente eller gutt, men jeg syns det er veldig kjekt å vite!
 
Vi kommer nok til å ønske å vite det :) Er selfølgelig spennende å vente, men tenker det er mest pratisk å vite det... Her vinner nok nysgjerrigheten uansett!

Spiller ingen rolle om det er gutt eller jente, blir like glad uansett <3
 
Vil nok vite det ja. Like velkomment begge deler, men kjekt å kunne kjøpe inn rosa eller blått tøy f eks :) og mer spesifik diskusjon ang navn :)


Termin 17.07.2014 etter å ha vært prøvere siden 09. Lykken er stor <3
 
Vet ikke enda om jeg vil vite.. har fått vite det i uke 15 og 16 med gutta :p spurte ikke om å få vite, de viste av selv :p
Føler at man kansje blir litt mer motivert iunder fødsel kansje vist man ikke vet hva man får? :) så har ikke bestemt meg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi visste det ikke med to første jentene (kjente på kroppen med begge att det var jenter, hadde komt som en overraskelse visst ikke de ble de). Mannen vil vite denne gangen, selv vil jeg egentlig ikke vite det, men vi får se det ann denne gangen :) den spenningen under fødselen og faktisk ikke vite annet enn det du har følt på deg selv vil jeg oppleve igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Med første var jeg sikker på det blei jente, meeen vi ville ha det bekreftet...takket være vår nysjerrighet ble det oppdaget komplikasjoner på 3D...så ingen på OUL såg...da var jeg på 2stk OUL!
Så ja...jeg skal vite det denne gangen og...bare for å være sikker!
 
Ja absolutt :) Har ikke tølmod til å vente til fødsel'n ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi VIL vite :D hadde aldri i verden klart å ikke vite :p jeg har faktisk allerede en magefølelse på hva det er <3


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Jeg vil vite fikk vite det med snuppa og synes det er greit å vite, da kan man jo kjøpe litt mer kjønnsspesifikke klær ++ har ikke diskutert det med mannen enda, men vi blir glade uansett hva det blir, har allerede både jente- og guttenavn klart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi vil vite det. :D Klarer bare ikke å la være å ikke vite. Ellers så er det greit ang utstyr etc. Har ei jente fra før så om det blir gutt må vi kjøpe alt nytt. Så da er det greit å kunne handle litt før fødsel :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp