Vite kjønn på ultralyd; ja eller nei?

Vi har bestemt oss for å få vite kjønn - dersom han/hun vil vise seg frem på UL :)

Jaa!! Håper på å at bebis viser seg frem tidligst mulig, mer tid og planlegge for min del<3

Venninna mi sa at å drikke brus rett før ul gjorde at ungen rørte på seg pga sukkeret :p
Slik fikk hun tydelig fram kjønnene på sine to :)

Vi vil vite :) Trenger noen mnd på å krangle om navn :p Dessuten er jeg sinnssykt nysgjerrig, også liker jeg blått til gutter og rosa til jenter mens de er små og ikke har noe de skulle sagt selv :) og for å ikke sette igang diskusjon om tøffinger og prinsesser, SELVSAGT skal barna få ha sin egen stil - når de blir store nok til å ha en mening om det. 2åringen er allerede med og bestemmer hvilke sko han skal ha.

Blanding av nysgjerrigheten og praktiske årsaker. Første barnet, og alt må handles inn. Er sjøl ingen typisk blått/rosa-menneske, men greit med litt målrettet handling. Særlig med tanke på at jeg har muligheten til å arve mye "gutteting", jeg har allerede fått alt det kjønnsnøytrale :)

Vi kommer til å vil vite det. Håper bare vi får til å se det

Vi har to jenter fra før, så vi vil gjerne vite. Vil kjøpe/strikke/sy ting som ikke bare er brune/hvite ;)

Dessuten trenger vi nok tiden til å finne/bli enige om navn :D

Vi vil vite!! Er så alt for nysgjerrig:P blir også gøy å kunne handle inn når vi vet kjønn

Har mest lyst til å bli overrasket ved fødsel. Men jeg er for nysgjerrig og er jo greit å vite iforhold til farger. Blir kjedelig med bare nøytralt. Og har litt lyst å ha litt farger på barnerommet.
Og har en bestemor som spørr hele tiden:rolleyes:

Trenger ikke vite, men ikke noe stress så samboen får bestemme. Han har ikke bestemt seg enda :)

Back
Topp