Vite kjønn på OUL?

Jaa, gleder oss sånn!

Nr 1 viste ikke
Nr 2 viste ikke
Nr 3 jeg og bare jeg viste

Nr 4 jeg og bare jeg viste
Nr 5 jeg og bare jeg viste
Nå nr 6 jeg jobber med, og få med meg mannen på, og vite...
Mulig jeg nok en gang finner det ut alene om jeg ikke får omvendt mannen min...

Så fantastisk at mannen din har klart å vente i spenning med alle barna. Får kanskje ønske deg lykke til med å få han med denne gangen[emoji28]

Så fantastisk at mannen din har klart å vente i spenning med alle barna. Får kanskje ønske deg lykke til med å få han med denne gangen[emoji28]

Han ble irritert på meg i dag og sa ok finn ut hva det er da :eek:
MEN det er jo ikke sånn jeg vil det skal være. Jeg vil at han skal ville det, for min skuld da jeg har føyd hans ønsker til nå :)
På denne måten blir det med BI-smak i munnen :(
Argo jeg må vite alene, for det er ikke verdt og prøve, og få det til å være noe positivt mellom oss...

Her var det mannen som en dag lurte på hva jeg ville. For han ville gjerne vite. For meg var det så tidlig enda at jeg ikke hadde tenkt tanken engang. Vi er enige om at vi vil vite, men holder det nok for oss selv (spørs hvor snakksalig min mann blir etterhvert, men det er ikke så farlig om noen vet). Den ene dagen tenker jeg det hadde vært kjekt med en gutt, neste ønsker jeg meg en jente, så for meg er det like stas uansett hvilket kjønn barnet har, men er nysgjerrig. Og tenker, som en over her skriver, at kanskje man får et litt annet forhold til barnet i magen jo mer man vet.

Vi vil gjerne vite kjønn[emoji7]
Med nr 1 fikk vi vite det, mens med nr 2 og 3 ville vi ikke vite det. Så tenker vi avrunder med å få vite kjønn på siste. Håper bare den lille vil vise seg frem[emoji7]
Samme som hos oss det :)

Nr 1: Visste vi
Nr 2: Visste vi ikke
Nr 3: Visste vi
Nr 4: Skal ikke vi vite men bestevenninna mi skal vite for å avsløre kjønn på babyshower

Men jeg vet at det er en gutt da jeg ikke tror på at vi kan få jenter

Back
Topp