Vite kjønn på OUL?

Radia11

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vil dere vite kjønnet på lille knøttet i magen når den tid kommer? Hvorfor, hvorfor ikke?
Vi har denne gangen bestemt at vi ikke skal vite det, litt for spenningens skyld, men er jo litt upraktisk også [emoji23] svigermor som vil strikke synes nesten det er helt katastrofe!! Haha. Mulig vi ombestemmer oss når vi er i rommet, men pr dags dato vil vi ikke vite :):)

Vil dere vite kjønnet på lille knøttet i magen når den tid kommer? Hvorfor, hvorfor ikke?
Vi har denne gangen bestemt at vi ikke skal vite det, litt for spenningens skyld, men er jo litt upraktisk også [emoji23] svigermor som vil strikke synes nesten det er helt katastrofe!! Haha. Mulig vi ombestemmer oss når vi er i rommet, men pr dags dato vil vi ikke vite :):)

Vi visste ikke med førstemann, og det var veldig spennende. Usikker på hva vi vil denne gangen:p

Det skal vi absolutt.

Sist hadde det mye å si i prosessen med å bli kjent med / føle seg knyttet til babyen i magen. Hun fikk navnet sitt leeenge før hun ble født. For oss ble hun mye mer «virkelig» når vi fant ut hvilket kjønn hun hadde. Om det gir mening :) Ikke fordi hun var jente, hadde vært det samme om hun hadde vært gutt, men bare det å vite mer om barnet sitt, og kunne gi barnet et navn, var fint for vår del.

Så vi gleder oss til å finne ut av det denne gangen.

I tillegg er det jo praktisk. Om det er gutt kan vi kvitte oss med jentete/rosa klær

Vi visste ikke sist, og angrer ikke på det. Denne gangen vil vi nok vite, så har vi testet begge deler. Dessuten er det jo praktisk i forhold til å forbedre klær og slikt.

Har litt lyst til å ikke vite, men vi kommer til å slite med guttenavn hvis det blir gutt, så sånn sett er det greit å vite. Jentenavnet har vi klart hvis det blir jente.

Valgte å ikke vite på førstemann og heller ikke på nr 2 som kommer snart. Vi velger å ikke vite fordi vi ønsker at kjønnet skal være en overraskelse.

Planleggingsmessig er det ikke noe problem - vi syntes begge nemlig at både rosa og blått er kjedelige farger...!

Må vite :D føler det styrker båndet, og det er også godt for søsken for å forberede seg :) (syns jeg)

Vi har også bestemt oss for å ikke vite denne gangen for spenningens skyld og for å ha prøvd begge deler (visste me de 2 forrige, og dette blir siste).

Har erfart selv at det ikke er stress å få tak i litt strømpebukser og bodyer de første ukene uansett. Er jo stort sett mye det man bruker + at jeg har endel fine kjønnsnøytrale klær fra tidligere[emoji16] stresser mindre me det denne gang kjenner jeg.

Mange som tror jeg ikke klarer å holde meg da[emoji23]

Jeg vil egentlig ikke vite men så vil mannen og ser ikke for meg at den ene skal vite og den andre ikke, så redd han røper seg og jeg sitter der som en hormonell preggers :p så da skal vi vite det begge to :p

Foreløbig har vi bestemt oss for å ikke vite(mannen gav meg viljen min igår på dette), men skal på TUL idag- om det er flere enn en inni der tror jeg at jeg må vite det, for det blir ganske mye mer omfattende å planlegge om det skulle bli to[emoji85] haha Men syns det er spennende å ikke vite da!! Krysser fingre for det[emoji87]

Jepp, jeg vil vite det. Det er nok spenning knyttet til svangerskapet uansett kjenner jeg. Håper jeg får vite det på UL i desember allerede, og ikke må vente til OUL. :) Skal på UL på fredag, men er bare 11+0 så alt for tidlig å få vite det da. :p

Nr 1 viste
Nr 2 viste ikke
Nr 3 viste ikke
Denne gang skal vi vite. Men regner med det er en gutt dette og
Vet ikke helt hvorfor jeg vil.vite denne gang, me syns det var veldig spennende å ikke vite de to andre.

Jeg har også tenkt litt på å ikke vite! Men jeg klarer ikke la være :P skal til UL spesialist når jeg er 13 uker, og han pleier å kunne se kjønn allerede så tidlig. Så vi skal forhåpentligvis fortelle barna og familien i jula at til sommeren kommer det en liten gutt/jente <3

Nr 1 viste ikke
Nr 2 viste ikke
Nr 3 jeg og bare jeg viste

Nr 4 jeg og bare jeg viste
Nr 5 jeg og bare jeg viste
Nå nr 6 jeg jobber med, og få med meg mannen på, og vite...
Mulig jeg nok en gang finner det ut alene om jeg ikke får omvendt mannen min...

Vi vil gjerne vite kjønn[emoji7]
Med nr 1 fikk vi vite det, mens med nr 2 og 3 ville vi ikke vite det. Så tenker vi avrunder med å få vite kjønn på siste. Håper bare den lille vil vise seg frem[emoji7]

Back
Topp