Vite kjønn på barnet?

Lykke91

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Februarlykke 2022❄️
Bare nysgjerrig! Har noen av dere fått vite kjønn på barnet allerede eller tidlig ved forrige svangerskap (stemte dette)? Var hos jordmor 12+6 og hun gjettet på jente, men vil så gjerne vite det sikkert på hva det blir! Har lyst til å hamstre klær allerede :D

Bare nysgjerrig! Har noen av dere fått vite kjønn på barnet allerede eller tidlig ved forrige svangerskap (stemte dette)? Var hos jordmor 12+6 og hun gjettet på jente, men vil så gjerne vite det sikkert på hva det blir! Har lyst til å hamstre klær allerede :D
Skal svare deg på tirsdag :p se om han ser noe

Svigerinna mi fikk beskjed om at det var gutt i uke 12. Legen var heeelt sikker og hun kjøpte drøssevis med klær. På oul viste det seg at det var jente ;) har sett ul bilder fra både jente og gutt så tidlig, og klitoris ser helt lik ut på det tidspunktet. Forskjellen på plasseringen er ulik med noen få grader bare..

Svigerinna mi fikk beskjed om at det var gutt i uke 12. Legen var heeelt sikker og hun kjøpte drøssevis med klær. På oul viste det seg at det var jente ;) har sett ul bilder fra både jente og gutt så tidlig, og klitoris ser helt lik ut på det tidspunktet. Forskjellen på plasseringen er ulik med noen få grader bare..

Da får jeg vel bare vente i spenning til den ordinære ultralyden i juli :p men er utrolig utålmodig hehe

På ultralyd 10+6 mente gyn det var jente pga 2 tydelige streker, men kunne ikke være helt sikker selvfølgelig:-) spennende!

Sist så var jeg på ul I uke 14 siden vi skulle på ferie å ville vite at alt var ok og håpte å fikk vite hva vi skulle ha. Denne gangen vil han vite de fortest mulig litt pga praktiske årsaker siden jeg skal rydde utav skapet til hun som jeg har nå.
Men vill dere bestille tul for å vite de eller vente?

Vil vite det så fort d går;)

Jeg tror at legen min vet, men jeg var bekymret og konsentrerte meg kun om livsviktige organer. Der og da var det 100% sant at kjønn er uviktig så lenge barnet er friskt. Jeg var hjemme før jeg skjønte at "her er kjønnsorganet" betydde at vi faktisk kunne se kjønnet!

Da jeg var på ultralyd, uke 12+0, legen mente at kanskje det var en gutt. Men han sagt at dette var absolutt ikke sikkert. Så det blir spennende! :-)

Jeg vil vite, men vet ikke noe enda :) OUL er om tre uker ;)

Ved sist svangerskapet så bestilte jeg privat ultralyd i uke 12.. Han sa det var veldig tidlig å si, men han trodde det var gutt.
Nop, feil :D Fikk vite på ordinær ul at det var en jente ;)

Skal vite denne gangen også :D

Last edited:
Vi vil også vite :-) er 9+6. skal på ul 10+6 for å sjekke at alt er bra, men forventer absolutt ikke å få vite noe da :p så får være tolmodig til oul :)

Vi skal vite d av no så kjedeli som praktiske årsaka. Har to fra før, å der har æ ikkje vesst kjønne på forhånd. Men nu ska vi vite. D e nok før tili å se nu på tirsdag når vi ska på tidlig kontroll på føde/gyn pga tidligere fortidlig fødsel, før da e æ bære 12 uke, men krysse fingran før at dæm ser d på oul i slutten av juli

Jeg vil vite,men mannen vil helst ikke vite.. Har overtalt han til at vi godt kan få vite på første barnet, og så kan vi heller vurdere det på ny til evt nr to osv:)

Vi vil gjerne vite, spent på når vi får time til oul:)

Vi vil ikke vite, visste ikke ved forrige graviditet heller :-) liker spenningen ;-)

Jeg vil ikke vite, men mannen vil, har to fra før, dem viste jeg hva var før ul, fikk det bare bekrefte. Men nå er jeg usikker. Men vi skulle egentlig ikke ha flere så har solgt alt av utstyr, så litt praktisk å hvite hva mann kjøper til:-) men kunne jeg bestemt skulle det vært overraskelse. Men noe må jo pappan få bestemme også;-p

Vi vil begge vite og det er bare litt over 3 uker til!! :D ❤️ var ingen diskusjon, begge er nysgjerrig på kjønnet :) begge har lyst på en liten jente først :P men såklart koselig med en liten gutt også :D ville vite det i dag hvis det gikk ^^

Back
Topp