Vite kjønn eller ikke?

Hehe, nå kom jeg til å tenke på min egen mamma, hun er VELDIG blå/rosa hun også. Da jeg var gravid med førstemann lette hun fram masse klær og ting fra jeg og søsteren min var små, blant annet et nydelig heklet vognteppe som jeg hadde brukt. Helt hvitt med noen få, små rosa blomster på. Om det ble gutt måtte jeg levere det tilbake slik at hun fikk sprettet dem av og heklet nye i blått! Hjalp ikke at jeg sa at jeg ikke brydde meg noe om det, og at det var jo naturlig at de var rosa siden teppet opprinnelig var mitt (og koselig å gjenbruke det!), for det var litt krise om folk kunne tro at det lå en jente i vogna ut i fra de bittesmå heklablomstene visstnok! :hilarious:
Den gjengen der altså… Vi kjøpte lilla bilstol til vår kommende sønn, mamma insisterte på at det var fordi vi visste at det var en jente og bare løy om kjønn :hilarious:

Vil veta det. Har to jente fra før av, så har alt me trenge om det blir ei jenta, men skal ikkje lyga og sei at eg ikkje vil ha ein gutt no!

Hehe, nå kom jeg til å tenke på min egen mamma, hun er VELDIG blå/rosa hun også. Da jeg var gravid med førstemann lette hun fram masse klær og ting fra jeg og søsteren min var små, blant annet et nydelig heklet vognteppe som jeg hadde brukt. Helt hvitt med noen få, små rosa blomster på. Om det ble gutt måtte jeg levere det tilbake slik at hun fikk sprettet dem av og heklet nye i blått! Hjalp ikke at jeg sa at jeg ikke brydde meg noe om det, og at det var jo naturlig at de var rosa siden teppet opprinnelig var mitt (og koselig å gjenbruke det!), for det var litt krise om folk kunne tro at det lå en jente i vogna ut i fra de bittesmå heklablomstene visstnok! :hilarious:
Minner meg om en barnedåp jeg var i en gang. Dåpsbarnet var gutt, og så var det én pakke i rødt innpakningspapir blant alt det blå. Husker så godt at mormor til barnet kommenterte det, og sa noen måtte ha tatt feil og trodd det var en jente! Ja grøss og gru, tenk å bruke rødt innpakningspapir til en gutt :joyful:

Vi vil vite kjønn når vi kan! Må også ha god tid til å tenke på navn! :joyful: Men sist gang trodde de det var jente på TUL, mens på OUL var det ingen tvil om at dette var en gutt. Og det var faktisk litt kjipt, følte jeg liksom «mistet» den jenta jeg hadde forestilt meg at skulle komme og måtte omstille meg til at det var en gutt på vei. Så jeg tror ikke vi skal snakke så mye om kjønn på TUL denne gangen og heller vente til det er lettere å se.

Minner meg om en barnedåp jeg var i en gang. Dåpsbarnet var gutt, og så var det én pakke i rødt innpakningspapir blant alt det blå. Husker så godt at mormor til barnet kommenterte det, og sa noen måtte ha tatt feil og trodd det var en jente! Ja grøss og gru, tenk å bruke rødt innpakningspapir til en gutt :joyful:
Hehe huff, det er nesten så man ikke vet om man skal le eller gråte (eller himle veldig med øynene :hilarious:).

Vil vite dersom de ser det. Men det er ikke fordi jeg skal kjøpe rosa eller blått :laughing002 jeg er bare nysgjerrig av meg ;) har to gutter fra før, og de har hatt masse rosa, lilla rødt og gult! Favorittfargen til han på snart 9 er rød og gull :Heartred

Vi har en av hver fra før, så i teorien hadde det vært spennende å ikke vite denne gangen. MEN tror ikke jeg klarer å la være Lurer på om vi skal ha gender reveal party denne gangen, så får vi vite det samtidig med resten av familien. Men får se om vi klarer det ogsåXD

Er uten tvil veldig nyskjerrig av meg, men med en gutt og en jente fra før tror jeg kanskje det blir å ikke vite denne gangen

Back
Topp