Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nå kom jeg til å tenke på min egen mamma, hun er VELDIG blå/rosa hun også. Da jeg var gravid med førstemann lette hun fram masse klær og ting fra jeg og søsteren min var små, blant annet et nydelig heklet vognteppe som jeg hadde brukt. Helt hvitt med noen få, små rosa blomster på. Om det ble gutt måtte jeg levere det tilbake slik at hun fikk sprettet dem av og heklet nye i blått! Hjalp ikke at jeg sa at jeg ikke brydde meg noe om det, og at det var jo naturlig at de var rosa siden teppet opprinnelig var mitt (og koselig å gjenbruke det!), for det var litt krise om folk kunne tro at det lå en jente i vogna ut i fra de bittesmå heklablomstene visstnok!Første svangerskap her, så jeg tenker det kunne vært spennenee å ikke vite kjønn i forkant. Mannen er enig, men min mor fikk litt fnatt, fordi hun vil vite om hun skal strikke rosa eller blå klær… jeg sa til henne at vi lever i 2022, og at gutter og kan ha på seg rosa. Da tror jeg hun ble fornærmet .
Hahah!! Foreldregenerasjonen altså.. og de kaller oss hårsåreHehe, nå kom jeg til å tenke på min egen mamma, hun er VELDIG blå/rosa hun også. Da jeg var gravid med førstemann lette hun fram masse klær og ting fra jeg og søsteren min var små, blant annet et nydelig heklet vognteppe som jeg hadde brukt. Helt hvitt med noen få, små rosa blomster på. Om det ble gutt måtte jeg levere det tilbake slik at hun fikk sprettet dem av og heklet nye i blått! Hjalp ikke at jeg sa at jeg ikke brydde meg noe om det, og at det var jo naturlig at de var rosa siden teppet opprinnelig var mitt (og koselig å gjenbruke det!), for det var litt krise om folk kunne tro at det lå en jente i vogna ut i fra de bittesmå heklablomstene visstnok!