Vite....-eller ikke??

mille.

Gift med forumet
Det er jo ennå lenge til vi skal til ultralyd (rundt uke 18?)
men har dere bestemt dere om dere vil vite kjønnet på den lille?

Jeg er så nyskjerrig så vi skal nok vite det!
Da kan vi jo planlegge litt mer, male rommet og slikt... [:)]

Vi vil også vite det[:)][:)][:)] men er det ikke faktisk noen som tar feil også??? hmmm...må være veeldig kjipt..planlegge og kjøpe inn masse feil ting..

Å vite, eller ikke vite- that is the big question!! Har alltid tenkt at jeg ville vite, men plutselig sier mannen min her om dagen at det er mest moro dersom vi ikke vet kjønnet. Nå har jeg begynt å vende meg til den tanken, og tenker selv at det hadde jo vært ekstra spennende å ikke vite kjønner før etter klumpen er født. Men nå er mannen min litt i tvil, nå heller han mer mot å vite det [:)]. Sånn sett er der godt at det er 9 uker til UL, da rekker vi nok å blir enige om valget i mellomtiden. Skal på UL 10 okt, da er jeg 19+6 uker, seint...

Vi vil vite det. Det var veldig gøy sist gang da vi også visste det. Jeg er så nysjerrig av meg at jeg kunne  aldri gått ut av legekontoret uten å fått vite alt som er å vite....hehe.

tror nok vi kommer til å ville vite kjønnet... litt lettere å forholde seg til lille babyen i magen dah.... så er jeg jo så innmari nysgjerrig og dah....

vi vil vite det..
å, kjenner jeg blir skikkelig nysgjerrig av å tenke på det[:)]

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg vil finne ut hva det er når min tid kommer. Med mine to forrige barn gjorde jeg det ikke, stolte bare på mine egne følelser, og jeg fikk rett begge gangene.

Eg redd for å lage en personlighet til et barn som kanskje ikke helt passer! Høers kanskje litt rart ut men...vet ikke hva vi kommer til å velge denne gangen =)

eg har bestemt uten at sambo har hatt noe han skulle ha sagt, at me skal ikke vite ka det blir... det er jo det som er heile spenningen med alt i sammen. gå å lura og tro, ka blir det... det får bli ein hemmlighet den dagen h*n kommer... he he!!!

vi har bestemt oss for å få vite det! [:D] vi er kjempenysgjerrige begge to! hihi men jeg kommer ikke til å gjøre noe med at vi vet det,som å kjøpe klær og ting og tang! har hatt alt for mange venninner som har fått vite feil kjønn,så det blir bare nøytrale farger på klær osv.! [:)]  sist stemte det,men det kan jo bli feil denne gangen! [:)] vil vite det bare for moro skyld![:D]

Jeg vil gjerne vite det, men min kjære vil ikke...[&:] Prøver  så godt jeg kan å få ham til å ombestemme seg...[8D]

Denne gangen vil vi nok vite kjønnet. Vi visste ikke hva vi fikk forrige gang.

Jeg må vite d jeg...:P ellers så dør jeg av nysgjerrighet...:P hihi

Forrige gang visste jeg ikke, han vi var hos kunne visst ikke se det sikkert.
Men har veldig lyst å vite, det er jo mest praktisk ,også dette med å venne seg
til tanken og legge tilrette.[:)]  Men ul kan jo ta feil også da[&:][:D] men vil vite.

jeg vet jammen ikke hva vi vil...... hehe.......
har ikke fått snakket så mye med min kjære om det.... han har vært mye på jobb i nordsjøen åsså har vi hatt noen irritable ikke-snakke-sammen-dager. hehehe
viste det ikke sist gang men jeg kjenner jeg har vanskelig for å holde meg denne gang. tror, under tvil, at jeg ønsker å vite kjønnet......

Helt klart vite!!![:)] Hadde aldri klart å vente med det![:)] Men tør nok ikke BARE kjøpe masse rosa/blå klær til babyen, legene tar jo stadig feil!

Vi er vel alle dødsnysgjerrige på lille nurket vi bærer i magen ..
Jeg har ikke fått vite hvilken kjønn på de 3 andre barna mine, men har tippet rett hver gang... denne gangen var jeg litt mer usikker... men siden samboer ikke vil vite det, blir det nok det denne gangen også... [;)] Spennende !!!!

hehe, jeg skjønner godt at du er nysgjerrig[:D] Vi er også nysgjerrige, og foreløpig tenker vi at vi vil vite det..Men man vet jo aldri, kanskje ombestemmer vi oss like før.....

Svigermor går og innbiller seg at vi får ei jente, jeg selv innbiller meg at vi får en gutt, mens mamma innbiller seg at vi får tvillinger[;)] Snakk om forvirring da, og tanker som har gått løpsk, [:D] hehe, det blir spennende å se hvem som tippa riktig da til slutt[;)] Artig er dette ihvertfall......så ikke stress med det du, du kommer til å vite hva du vil den dagen UL er, og du får spørsmål om du ønsker å vite det.

jepp har begynt å lage til ett rom til i huset så da må vi vite, blir det tvillinger sliter vi[:)]men kunne tenke meg to jeg[:)]

Må nok vite denna gangen og ja, klarer ikke å la være! [;)] Men er alt 90% sikker på at det er en gutt... [:D]

Back
Topp