Vitamintulskudd for gravide....

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som vet om der finnes tilskudd som ikke innehlolder melk? Den typen apoteket har, inneholder kalk fra melk :( tåler ikke melk jeg, så jeg tar annen kalk i utgangspunktet, men tenker å droppe dt om jeg finner et fullverdig "pakketilbud". Synes det var såpass pris på apoteket sin pakke at jeg tenker at jeg ikke kjøper den for kun å kunne spise halvparten :/

Min lege sa at de der pakkene på apoteket ikke var nødvendig å bruke penger på. Han sa at jeg måtte ta folat, en multivitamin, også anbefalte han å drikke melk og spise litt hvitost hver dag. Kalk som ikke er basert på melk vet jeg dessverre ikke hvor du får tak i, men hør på apoteket?

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Tran :) og folsyre (alt du trenger), samt å spise litt variert da ;) men er det folsyra du sliter med å finne uten melk?

Sniker fra Desember

Nei, det var nå egentlig et kombi-preparat som de gravidpakkene jeg leitet etter. Men tror jeg bare kjøper en sånnpakke med møllers total, som har en kapsel med omega og en med vitaminer. Og så tar jeg bare folsyre i tillegg:) og gjerne kalk noen dager i uken pga at jeg ikke kan drikke melk

Hadde nok fått meg noen kalktabletter da ja.Jeg drikker heller ikke melk,men prøver få i meg mye melkeprodukter.Husker de rastløse beina siste trimester sist svangerskap.Ellers går det i tran og folat her også:-)

Back
Topp