Vitamintilskudd

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Tar dere noe vitamintilskudd?

Jeg har kjøpt meg Nycoplus «Gravid» som jeg tar, men finner ikke ut hvor lenge jeg skal ta dette. Noen som vet?
 
Trippel omega-3, folat og multivitamin. Spiser variert og sunt, men ligger ofte lavt på blant annet d-vit. Så derfor tar jeg litt av alt:)
 
Tar folat og vanlig multivitamin. Kom til å kjøpe uten a og d sist, så jeg tenker å ta d-vit ved siden av når jeg kommer hjem. Var lav på d-vit sist, og er ofte lav på jern, så det tar jeg også innimellom.

kjøpte gravid-vitaminer sist, men ser ikke poenget, da innholdet er nesten det samme som i vanlig multivit.
 
Tar folat, omega-3, b-vitamin og c-vitamin :hilarious:
B og c vitamin har jeg tatt periodevis i mange år, men begynte med folat en liten stund før ivf eter beskjed fra avdelingen :hilarious: samboeren er allergisk mot fisk, og derfor spiser vi sjeldent fisk her i hus..
 
Tar folat og vitaminbjørner :hilarious:
Jeg elsker tyggevitaminer fordi jeg skjeldent «orker» å finne ett glass vann å ta dem med, så hvis noen vet om gravidevitaminer i tyggetablettform blir jeg glad!
 
Tar omega 3, folat og d-vitamin, samt en tablett multivitamin for å være på den sikre siden mtp. Jern og jod :) skal ta hele svangerskapet og under amming.
 
Back
Topp