Vitamintilskudd

Gåte82

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Tar du noe vitamintilskudd? Jeg tar vanlig multivitamin og tar tran ved siden av. De første 12 ukene tok jeg også folsyre ved siden av. I følge apotekteknikeren inneholde multivitamin for gravide det samme som vanlig multivitamin pluss at de har folsyre og omega 3, men de koster ca 264 kr for 30 doser. Vanlig multivitamin koster 199 for 200 doser. (Men hun forsøkte allikevel å overtale meg til å kjøpe den dyreste.) Så det var et tips fra denne kanten, som jeg kanskje kom på å dele litt sent.

Jeg spiser vitaminbjørner og omega3fisk :D jeg hater å svelge tabletter og har noen fæle jern-kapsler jeg må ta, pluss at jeg tar jod-tabletter når jeg husker det. Så da orker jeg ikke ta multivitamin-tabletter i tillegg.

Tar d vitamin pga mangel og vitaminbjørner utenom [emoji28]

Jeg har tatt næringstilskudd i snart 4 år. Vitaminer, mineraler og omega3.
Da jeg fikk positiv test økte jeg folsyre dosen. [emoji5]

Jeg har tatt de gravid tilskuddene til nycopluss men kjøpte de når de var på tilbud så prisen ble bedre å kjøpe en pakke med det enn om jeg skulle kjøpe de andre løst utenom (liker når det er nkelt å jeg trenger kun forholde meg til en pakke isetedenfor mange:-)

Tar lifeline gravidkosttilskudd! Kjøpte på halv pris på komplettapotek.no! Kjøpte til store deler av svangerskapet! Hvis ikke hadde det blitt litt vel dyrt[emoji5]

Omega3, magnesium og ungenes vitaminbjørner..men det er fordi jeg er tom for multivitaminer og glemmer å kjøpe.. [emoji28][emoji85]

Veksler mellom nycoplus ammende og lifeline gravid, alt etter hvilket ett som er på tilbud:p

Multivitamin og tran. Nå måtte jeg kjøpe ny magnesium også i går. Har gått en måned uten, og har våknet på natta/morgenen av kramper i bena i alle fall 2 ganger i uka i løpet av den mnd.

Jeg tar lifeline gravidkosttilskudd. Har kun kjøpt når det har vært på tilbud, så kjøpt med flere esker i slengen. Har igjen over 1 eske igjen, så hvis det er tilbud når det nærmer seg tomt kjøper jeg flere.

Jeg tar lifeline gravidkosttilskudd. Har kun kjøpt når det har vært på tilbud, så kjøpt med flere esker i slengen. Har igjen over 1 eske igjen, så hvis det er tilbud når det nærmer seg tomt kjøper jeg flere.

-30% på komplettapotek.no nå[emoji5] og gratis frakt[emoji5]

Billige-tester.no selger vitamintilskudd billigere, som varer i 90 dager :p

Tar multivitamin :)

Frem til for to uker siden tok jeg pakken for gravide fra apoteket (Nycoplus).
Er i uke 26 nå.
Nå har jeg gått tilbake til det jeg tok før graviditeten:

Vedlegg

• 20180619_173155.jpg
    20180619_173155.jpg
    46,7 KB · Visninger: 28
Back
Topp