Har fått time til legen nå i formiddag, så får vi se hva han sier![]()
Jeg må bRe presisere at dette er det min lege har sagt til meg sammen med hva jeg har lest på felleskatalogen og relis..
Men greit å sjekke iallfall [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått time til legen nå i formiddag, så får vi se hva han sier![]()
Alltid greit å være på sikre sidenJeg må bRe presisere at dette er det min lege har sagt til meg sammen med hva jeg har lest på felleskatalogen og relis..
Men greit å sjekke iallfall [emoji16]
Det må legen svare på, men be han sjekke relis fremfor felleskatalogen.Har høye doser d-vit noe å si for fosteret? Jeg er som sagt avhengig av den dosen jeg bruker for å holde meg på et akseptabelt nivå. ligger på 109 ved 5000ie. lå på 57 ved 2000ie. Vil jo ikke at noe skal gå utover fosteret, men ønsker ikke form som er bånn i bøtta heller om jeg ikke tar nok d-vit![]()
ja det er de jeg tarHvis du bruker Nycoplus Multi tabletter så er det ikke Omega-3 i de nei. Men man får med det i de gravid-pakkeneJa, veldig dumt - men det er dessverre mange som ikke kan jobben sin eller uttaler seg om ting de ikke er utdannet til. Enten de jobber på apotek eller hvor som helst ellers [emoji14]
Edit: du bruker kanskje Nycoplus Omega-3 multi kapsler? Isåfall er det selvfølgelig Omega-3 i de - men bare 200mcg Folsyre. Uansett er du vel sikret når du tar høyere dose utenom![]()
Det er magnesium som er vanlig å bruke mot kramper...foreløpig tar jeg kun folat, men skal kjøpe flere vitaminer! og kalsium, begynner å få kramper i beina....
Det er magnesium som er vanlig å bruke mot kramper...
! litt i tåka nå