Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men! Jeg er veldig trøtt! Tips til tilskudd mot det? D vitamin kanskje?
Vet du forresten om D vit er inkludert i de fellespakkene med gravidvitaminer? Vi reiser på ferie nå, og da gidder jeg ikke ta med så mange ulike bokser så jeg går nok til innkjøp på det.Jeg var trøtt og hadde lite energi sist gang selv om jeg gikk på D-vitamin. Fikl ikke gjort noe med detBegynt å komme nå og.
Men jeg fikk beskjed av legen om at alle gravide og prøvere egentlig burde bli anbefalt D-vitamin fordi det kan ha betydning på mye. F.eks om man mister.
Og han var ganske klar på at det absolutt ikke var fare for for mye om man kun tar en tablett om dagen
Jeg bør i tillegg ta det ellers og da, pga psoriasis.
Det kostholdet ditt over her burde vel kanskje jeg følge og. Høres ut som en god ide mtp høyt kolesteroltar gjerne imot tips. Nettopp fått vite at jeg har FH, og kjenner at kunnskapen min ikke er helt på topp når det kommer til matvarer
Vet du forresten om D vit er inkludert i de fellespakkene med gravidvitaminer? Vi reiser på ferie nå, og da gidder jeg ikke ta med så mange ulike bokser så jeg går nok til innkjøp på det.
Jeg kan ikke så mye om høyt kolesterol, men den enkleste måten å holde kontroll på hva en spiser er sikkert å spise så lite ferdigprodukter som mulig for da vet du hva du får i deg. Frukt, grønt og fiber i tillegg.Og så venner man seg til å like de rene produktene etterhvert. Avocado spiser jeg bare som den er som et mellommåltid for eksempel. Tar en halv da, og lar steinen ligge igjen i den andre halvparten, for da holder den seg lengre uten å bli dårlig.
Ok, må sjekke!Det vet jeg ikke, men vil tro det står innhold på pakka
Det visste jeg ikke om avocado. Takk for tips
Har jo forsåvidt blitt mye flinkere enn før jeg ble gravid med frøkna, og spiser stort sett råvarer. Mye mulig jeg må på medisiner etter dette svangerskapet, men det får vi ta da.
Har fått beskjed om å spise mindre kjøttdeig, pølser og smør, men har ikke spist såå mye av det heller så kanskje like greit å kutte det heltHar begynt å kverne opp kjøtt istedenfor å spise kjøttdeig
Er så uvant å måtte lese på fettinnholdet på alle matvarer![]()
Ok, må sjekke!
Så flink du er så kverner opp kjøtt heller enn å spise kjøttdeig. Det er jo sikkert SÅ mye bedre. Ei lettvintløsning av og til kan være å prøve ut vegetarversjonene av kjøttdeig! Spør etter det på helsekost. Smaker selvsagt litt annerledes, men er godt når man blir vant til det - særlig med krydder/taco. Enn karbonadedeig? Det kan du sikkert spise også?
Go Green har gode produkter når det kommer til bønner og linser syns jeg! En del kjøper ukokte produkter og preparerer selv, men jeg prioriterer ikke det og kjøper heller fix to go! Lettvint. Men sjekk pris på ulike butikker for de varierer VELDIG! Jeg er ikke så fancy på det, spiser gjerne produktene som tilbehør til middag. Men man kan jo også lage så mye godt når man har litt tid - helt nydelige burgere for eksempel. Avocado har jo forresten mye fett i seg (sunt da), så om du er redd for å gå ned i vekt er det lurt å spise. Banan også forresten.Billigere er det og, siden vi handler på gildehehe
Karbonadedeig er sikkert bedre ja. Har ikke sjekket fettinnholdet
Tenkte jeg skulle begynne å bruke litt mer bønner o.l, også har jeg begynt å spise mer fisk. Så er på rett vei tror jeg. I dag blir det kjøttfri middag
Er bare "redd" for vekta, siden jeg ikke har så mye kunnskap. Ønsker ikke å gå nedover i vekt uansett gravid eller ei.
Blir litt å sette seg inn i føler jeghehe
Go Green har gode produkter når det kommer til bønner og linser syns jeg! En del kjøper ukokte produkter og preparerer selv, men jeg prioriterer ikke det og kjøper heller fix to go! Lettvint. Men sjekk pris på ulike butikker for de varierer VELDIG! Jeg er ikke så fancy på det, spiser gjerne produktene som tilbehør til middag. Men man kan jo også lage så mye godt når man har litt tid - helt nydelige burgere for eksempel. Avocado har jo forresten mye fett i seg (sunt da), så om du er redd for å gå ned i vekt er det lurt å spise. Banan også forresten.