Juni2016 Flørter med forumet 24 Okt 2015 #1 Er det noen her som bruker noe mer enn folat? Hva, i så fall?
Alyssa Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ 24 Okt 2015 #2 Jeg bruker den pakka Lifeline gravid der er det vitaminer, mineraler, omega3
Juni2016 Flørter med forumet 24 Okt 2015 #3 Jeg brukte den forrige gang og ble sykt kvalm av den. Så sa jm noe om at det ikke var nødvendig med den pakken?
Jeg brukte den forrige gang og ble sykt kvalm av den. Så sa jm noe om at det ikke var nødvendig med den pakken?
S Starfish Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 25 Okt 2015 #4 Tran og folat her. Funker fint med trantabletter ikke noe oppstøt etc som jeg husker med skrekk fra jeg var barn
Tran og folat her. Funker fint med trantabletter ikke noe oppstøt etc som jeg husker med skrekk fra jeg var barn
FrøkenHelstUte Glad i forumet Septemberhjertene 2018 25 Okt 2015 #9 Jeg bruker Nycomed sin gravid pakke med omega 3, folat og vitaminer. Den tar jeg på kvelden. Tar i tillegg tran på morgenen.
Jeg bruker Nycomed sin gravid pakke med omega 3, folat og vitaminer. Den tar jeg på kvelden. Tar i tillegg tran på morgenen.
VimseHåve Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Maiskolbene 2023 :-) 25 Okt 2015 #11 Jeg bruker også den gravid pakka
Mikaela Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ 25 Okt 2015 #12 Jeg bruker også folat, trankapsler og magnesium. Mixen av magnesium og trankapsler fjerner søtsuget til meg, noe jeg synes er helt greit nå
Jeg bruker også folat, trankapsler og magnesium. Mixen av magnesium og trankapsler fjerner søtsuget til meg, noe jeg synes er helt greit nå
Thers Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Mailykke 2018 25 Okt 2015 #13 Tar bare Omega 3 og folat. Spiser godt og variert, med mye grønt i kosten. Tror jeg får i meg det jeg trenger da!
Tar bare Omega 3 og folat. Spiser godt og variert, med mye grønt i kosten. Tror jeg får i meg det jeg trenger da!