VITAMINER

MAMMA26

Forelsket i forumet
Hei. lurer veldig på hvilke vitaminer man kan ta og ikke.. Noen som vet det? Har fått med meg at man ikke skal ha for mye av enkelte vit. Tør å ta et par vit.bjørner av og til.. Noen tips?

Tar B-vitaminer - fått beskjed om at det er trygt, og jeg trenger litt ekstra av det for tia pga håret[;)]

Kan du ikke bare ta og kjøpe deg en vitaminboks som inneholder alt vi trenger? Men kun en tablett til dagen da [;)]

jo men lurte vel egentlig på om det var ok og ta vanlig voksen dose med vitaminbjørner ettersom vi allerede har den i huset..

ORIGINAL: MAMMA26

jo men lurte vel egentlig på om det var ok og ta vanlig voksen dose med vitaminbjørner ettersom vi allerede har den i huset..

Det samme lurer jeg på!!! Jeg tar to bjørner per dag, foreløpig, til jeg får annen beskjed...

hihi - vitaminbjørner.. så søtt!![:D]

Jeg tar Gravid-tablettene fra nycoplus med folat. De inneholder vitamin-mengder som er tilpasset gravide (bl.a. litt mindre a-vit og mer Calsium) Tror jeg kommer til å fortsette med de selv om jeg er over 3 måneder på vei... 
Og så tar jeg Omega3-kapsler utenom [:)] Høres ut som et pillevrak [8|] [:D]

På apoteket vet de hva du trenger, og er flinke til å gi gode råd og tips [;)] Så hvis du føler deg usikker, ville jeg spurt apoteket.... Der er det mennesker som kan jobben sin [:D]
Lykke til!

Og jern-tabletter tar jeg også nå, fikk beskjed om det på forrige kontroll... Håper bare magen holder seg i orden og ikke stopper helt opp

Mmmm, de er så gode de vit- bjørnene. Spes de røde [:)]

eg bruke bare å ta 1 skje me tran og ei me biovit om dagen, tar bioviten til slutt for å få vekk tran smaken..:)

Takk for mange gode tips, jenter[:D] Vitaminbjørner smaker godt både for barn og voksen[:D]

Back
Topp