Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme herTar bare vanlige multivitaminer som har både jod og folsyre i seg. Mer enn godt nok, og betydelig rimeligere enn de som markedsfører seg spesifikt mot gravide![]()

) Så lenge man er frisk og spiser sunt og variert så er det ikke nødvendigvis behov for noe mer. Jeg har også disse men har ikke fått ned den øverste der på en stund, lukten er litt too much nå i kvalmeperiodenVis vedlegget 469654Vis vedlegget 469653
Jeg kjøpte disse to etter mye leting etter det optimale for meg![]()
når jeg ikke får ned den tar jeg bare folat fra samme merke pluss jod og omega 3 separat.. vanskelig å få i seg sunt og variert akkurat nå (-:Hehe, de er store ja! Jeg klarer ikke å ta de hver dag selv.Jeg har også disse men har ikke fått ned den øverste der på en stund, lukten er litt too much nå i kvalmeperiodennår jeg ikke får ned den tar jeg bare folat fra samme merke pluss jod og omega 3 separat.. vanskelig å få i seg sunt og variert akkurat nå (-:
Det hjelper ja, jeg har prøvd men det forsterket et annen symptom jeg hadde (sur smak i munnen) så klarte ikke gå i meg noe. Men tror det er ganske sjeldent så anbefaler å prøve pyridoksinJeg har lest at B6 skal hjelpe mot kvalme, så vurderer å teste ut det siden jeg er litt uggen om dagen.