Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lifeline Care gravid kosttilskudd![]()

Har denne også, men husket jeg ikke taklet å ta denne forrige gang pga den ene pillen lukter/smaker forferdelig?![]()

Husker det selv fra forrige graviditet, men nå går det overraskende greit. Kjenner faktisk ikke smaken, men de svelges fort uansett Hahah![]()
Mener å huske at det er den blå pillen??? Jeg bare taklet den ikke, der var sånn 95% sjanse for at jeg spydde etter jeg hadde tatt den, så tror jeg bare har dannet meg en skrekk mot den
Hahhaha godt det ikke bare er megMener å huske at det er den blå pillen??? Jeg bare taklet den ikke, der var sånn 95% sjanse for at jeg spydde etter jeg hadde tatt den, så tror jeg bare har dannet meg en skrekk mot den
![]()

Ja, er den blå..
helt jævlig, for ga sånn ekkel ettersmak.![]()
Tror i utgangspunktet Nyco Plus og Lifeline Care har mye av det samme innholdet? Men de må ha forskjellige innhold i de forskjellige tablettene, for det er ikke samme smak/ettersmak av Nyco Plus sine
Hahah stemmerTror i utgangspunktet Nyco Plus og Lifeline Care har mye av det samme innholdet? Men de må ha forskjellige innhold i de forskjellige tablettene, for det er ikke samme smak/ettersmak av Nyco Plus sine
![]()
Vil tro det er samme type vitaminer siden det er gravid tilskudd, men høres jo ut som det er noe annerledes alikevell.
Har ikke prøvd Nyco Plus sine faktisk, kanskje jeg skal kjøpe de når pakken jeg har er tom.. bruker nemlig opp det jeg har igjen fra forrige graviditet.
Vet du om det er store prisforskjeller?
Så dei takler jeg ganske fint å ta! Jeg holdt ut sånn 2 esker med Lifeline Care i forrige graviditet, før jeg skiftet og syns det var mye enklere å ta Nyco Plus sine

Jaa, jeg vet ikke hva som er annerledes, men noe er det, for Nyco Plus har ikke den forferdelige blå pillenSå dei takler jeg ganske fint å ta! Jeg holdt ut sånn 2 esker med Lifeline Care i forrige graviditet, før jeg skiftet og syns det var mye enklere å ta Nyco Plus sine
Ser at på for eks Farmasiet så koster begge to 175 kroner (-30%, før pris 249)![]()

Da er det bare produsent som er ulik tenker jeg.
Folat er det viktigste å ta føler jeg.![]()
Men lurer om, selv om innholdet er likt, om de har blandet forskjellige i tablettene? Siden den blå skiller seg veldig ut