Vitaminer

S0lsikke

Forelsket i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Januarlykke 2026
Hvilke vitaminer tar dere? Er så mange ulike sorter å velge mellom :dead::)

Folat og tran. På melk.no finnes det en jod-kalkulator som hjelper deg å si om du trenger tilskudd eller ikke :)

Jeg var hos jordmor i dag, og hun anbefalte Møllers total. Se bilde.

Vedlegg

• 39AFAE43-AD06-46F9-956E-D15C8ED77D83.jpeg
    39AFAE43-AD06-46F9-956E-D15C8ED77D83.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 20
Omega 3 multi :happy: tatt denne helt siden forrige graviditet :hilarious:

Har denne også, men husket jeg ikke taklet å ta denne forrige gang pga den ene pillen lukter/smaker forferdelig?:dead:

Husker det selv fra forrige graviditet, men nå går det overraskende greit. Kjenner faktisk ikke smaken, men de svelges fort uansett Hahah :hilarious:

Husker det selv fra forrige graviditet, men nå går det overraskende greit. Kjenner faktisk ikke smaken, men de svelges fort uansett Hahah :hilarious:

Hahhaha godt det ikke bare er meg:hilarious: Mener å huske at det er den blå pillen??? Jeg bare taklet den ikke, der var sånn 95% sjanse for at jeg spydde etter jeg hadde tatt den, så tror jeg bare har dannet meg en skrekk mot den:dead:

Hahhaha godt det ikke bare er meg:hilarious: Mener å huske at det er den blå pillen??? Jeg bare taklet den ikke, der var sånn 95% sjanse for at jeg spydde etter jeg hadde tatt den, så tror jeg bare har dannet meg en skrekk mot den:dead:

Ja, er den blå..
helt jævlig, for ga sånn ekkel ettersmak. :yuck:

Ja, er den blå..
helt jævlig, for ga sånn ekkel ettersmak. :yuck:

Hahah stemmer:hungover: Tror i utgangspunktet Nyco Plus og Lifeline Care har mye av det samme innholdet? Men de må ha forskjellige innhold i de forskjellige tablettene, for det er ikke samme smak/ettersmak av Nyco Plus sine:smiley-bounce012

Hahah stemmer:hungover: Tror i utgangspunktet Nyco Plus og Lifeline Care har mye av det samme innholdet? Men de må ha forskjellige innhold i de forskjellige tablettene, for det er ikke samme smak/ettersmak av Nyco Plus sine:smiley-bounce012

Vil tro det er samme type vitaminer siden det er gravid tilskudd, men høres jo ut som det er noe annerledes alikevell. :p
Har ikke prøvd Nyco Plus sine faktisk, kanskje jeg skal kjøpe de når pakken jeg har er tom.. bruker nemlig opp det jeg har igjen fra forrige graviditet. :)
Vet du om det er store prisforskjeller?

Vil tro det er samme type vitaminer siden det er gravid tilskudd, men høres jo ut som det er noe annerledes alikevell. :p
Har ikke prøvd Nyco Plus sine faktisk, kanskje jeg skal kjøpe de når pakken jeg har er tom.. bruker nemlig opp det jeg har igjen fra forrige graviditet. :)
Vet du om det er store prisforskjeller?

Jaa, jeg vet ikke hva som er annerledes, men noe er det, for Nyco Plus har ikke den forferdelige blå pillen:hilarious: Så dei takler jeg ganske fint å ta! Jeg holdt ut sånn 2 esker med Lifeline Care i forrige graviditet, før jeg skiftet og syns det var mye enklere å ta Nyco Plus sine:happy:
Ser at på for eks Farmasiet så koster begge to 175 kroner (-30%, før pris 249):angelic:

Jaa, jeg vet ikke hva som er annerledes, men noe er det, for Nyco Plus har ikke den forferdelige blå pillen:hilarious: Så dei takler jeg ganske fint å ta! Jeg holdt ut sånn 2 esker med Lifeline Care i forrige graviditet, før jeg skiftet og syns det var mye enklere å ta Nyco Plus sine:happy:
Ser at på for eks Farmasiet så koster begge to 175 kroner (-30%, før pris 249):angelic:

Da er det bare produsent som er ulik tenker jeg. :p
Folat er det viktigste å ta føler jeg.:Heartred

Da er det bare produsent som er ulik tenker jeg. :p
Folat er det viktigste å ta føler jeg.:Heartred

Ja er nok det:happy: Men lurer om, selv om innholdet er likt, om de har blandet forskjellige i tablettene? Siden den blå skiller seg veldig ut:hilarious:
Jaa så absolutt, folat er det viktigste:Heartred

Back
Topp