Vitaminer

Dere som tar tilskudd for gravide, særlig lifeline care. Den første pakken jeg hadde gikk helt fint. Ingen lukt eller smak. Kjøpte ny pakke, og i det jeg presser tablettene ut lukter det sterkt og smaker vondt. Sliter med å få de ned:yuck: Så rart det er så stor forskjell. Har såklart sjekket dato. Flere som sliter med dette?

Dere som tar tilskudd for gravide, særlig lifeline care. Den første pakken jeg hadde gikk helt fint. Ingen lukt eller smak. Kjøpte ny pakke, og i det jeg presser tablettene ut lukter det sterkt og smaker vondt. Sliter med å få de ned:yuck: Så rart det er så stor forskjell. Har såklart sjekket dato. Flere som sliter med dette?
Det lukter/smaker helt forferdelig.. Jeg må ha noe å skylle ned med etterpå for å få vekk smaken :hilarious:

Tar dem hver dag, er på eske nr 2 og aldri kjent hverken smak eller lukt.

De tre eskene jeg har kjøpt dette året smaker ikke godt. Det er spesielt den blå tabletten. Skikkelig kvalmende smak/lukt.

Jeg tar de fra lifeline også, hater å måtte ta fire piller hver dag! men de smaker iallfall ingenting hos meg.
Kjøpte først en pakke fra life apotek sitt eget merke, de luktet og smaket såå dårlig at jeg ikke klarte ta de

Multivitaminer og omega3 tabl. Helt vanlig ikke noe spesielt for gravide. Nå for tiden sliter jeg veldig med omega3 tabletten pga kvalme og oppkast :hungover:

Jeg har bestilt Thorne Prenatal fra iHerb. De er ganske dyre, men Thorne er veldig gode på kosttilskudd, og har ting i former som er ekstra godt tilgjengelige for opptak i kroppen. Har hittil pleid å ta folat (i folat-form, ikke folsyre - er ikke alle som er så godt i stand til å omdanne folsyre til folat i kroppen. Vet ikke om det gjelder meg, men kjenner flere som har fått det påvist og gidder ikke ta sjansen :) ) og B-kompleks fra dem. :happy: Tar også tran fra SanOmega, probiotika og magnesium av typen Shift SuperMagnesium, som også er lett tilgjengelig for kroppen til å ta opp.

Jeg syns lifeline smaker forferdelig. Spesielt den hvite største. Så jeg har byttet til gravid fra nycoplus. Er 4 tabletter der også, men smaker ingenting

Back
Topp