Vitaminer!

Megogmineto

Glad i forumet
Julikulene 2020
Lager en tråd bare for å minne alle fine mammaer på å ta folat og d-vitamin! Jeg tar nycoplus «gravid» med alt av tilskudd babyen og jeg trenger nå!
 
Jeg tar omega 3 multi x2, trooor det dekker det meste.
 
Tar folat i det minste! Hvor mye ekstra d-vitamin trenger vi? Jeg fikk målt mitt for en måned siden og det var helt fint :happy:
 
Folat tar jeg ikke da jeg får det gjennom kosten. (Alle tilskudd er best naturlig!)

Tar tilskudd av Kelp (egentlig bare konsentrert tang som da inneholder jod), krillolje og vitamin D3 (cholecalciferol)
 
Folat tar jeg ikke da jeg får det gjennom kosten. (Alle tilskudd er best naturlig!)

Tar tilskudd av Kelp (egentlig bare konsentrert tang som da inneholder jod), krillolje og vitamin D3 (cholecalciferol)
Ved svangerskap er folat viktig for å forebygge ryggmargsbrokk hos det ufødte barnet - norske kvinner for ikke nok i seg igjennom kost og derfor anbefales kosttilskudd med akkurat dette ved svangerskap. Ville snakket med jm ved første kontroll så du er sikker på at kosten din gir deg nok ;)
 
Ved svangerskap er folat viktig for å forebygge ryggmargsbrokk hos det ufødte barnet - norske kvinner for ikke nok i seg igjennom kost og derfor anbefales kosttilskudd med akkurat dette ved svangerskap. Ville snakket med jm ved første kontroll så du er sikker på at kosten din gir deg nok ;)
Det vet jeg at kosten min gjør så det er ikke nødvendig. En vanlig mann i gata spiser ikke 4-8 egg, masse spinat og lever daglig men det gjør jeg
 
Tar jeg også, har sjekket og det inneholder eksakt det samme som gravid kosttilskuddet, men mye billigere! Bare synd de tilsatte jern, det smaker jo grusomt nå :shifty:
Det er så sykt dyrt for de gravidtilskuddene altså. Får sjekke ut det dere tar
 
Jeg bruker lifeline gravid. Begynte på dem i juni, så jeg har dekket bakdelen
 
Tar jeg også, har sjekket og det inneholder eksakt det samme som gravid kosttilskuddet, men mye billigere! Bare synd de tilsatte jern, det smaker jo grusomt nå :shifty:

Ja, også er de ofte på 2 for 1. Helt supert :)
 
Husk at på nettapotekene kan man spare MYE penger. Har kjøpt for halv pris nå:)
 
Back
Topp