Frøken mini
Betatt av forumet
Hva slags vitaminer/tilskudd tar dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar gravid tilskuddet fra lifeline. Kjøpt på apoteket
Skulle akkurat inn på tråden og skrive det, så hadde du allerede gjort det [emoji4] Noen som kan svare om det er 150 mugr eller mer i lifeline sitt kosttilskudd for gravide? Jeg har kasta pakken..Tar folat og tran, men så nå at nyeste anbefaling fra Helsedirektoratet er at man også skal ta jod tilskudd...
Skulle akkurat inn på tråden og skrive det, så hadde du allerede gjort det [emoji4] Noen som kan svare om det er 150 mugr eller mer i lifeline sitt kosttilskudd for gravide? Jeg har kasta pakken..
Tusen takk, da er den godt innafor [emoji4]175 med jod står det på pakken
Bør man ta jod i tillegg til den lifeline? Ser det var jod i den..men ble usikkerJeg tar lifeline og jod. Ser flere skriver d-vitamin, bør man ta ekstra av det?
Slik jeg forstår esken til lifeline behøver man nok ikke det.. vet ikke hvorfor jeg gjør det jeg, sikkert noe jeg leste for lenge siden en gang.. håper det ikke er farlig å ta dobbel dose daBør man ta jod i tillegg til den lifeline? Ser det var jod i den..men ble usikker