Vitaminer

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Jeg blir så ekstremt dårlig i magen når jeg tar disse!? Flere som blir det?
Jeg drikker Biola i håp om at det skal hjelpe, men føles ikke noe bedre. Har prøvd å ta de på morgenen til frokost, en og en ila dagen og på kvelden før jeg legger meg. Men får mageknip uansett... Noen som har noen tips??[emoji28]
 
Jeg blir så ekstremt dårlig i magen når jeg tar disse!? Flere som blir det?
Jeg drikker Biola i håp om at det skal hjelpe, men føles ikke noe bedre. Har prøvd å ta de på morgenen til frokost, en og en ila dagen og på kvelden før jeg legger meg. Men får mageknip uansett... Noen som har noen tips??[emoji28]
Er det uansett hvilket vitaminer? Prøvd og bytte merke?
 
Jeg tar bare folat og omega 3. Gikk over til det sist jeg var gravid og. Kjøpte den pakka med vitamin tabletter for gravide, men jeg ble så kvalm av de. Tror det var jerntabletten som gjorde det. Og man kan bli dårlig i magen av jerntabletter så kanskje kutte ut den?
 
Jeg tar bare folat og omega 3. Gikk over til det sist jeg var gravid og. Kjøpte den pakka med vitamin tabletter for gravide, men jeg ble så kvalm av de. Tror det var jerntabletten som gjorde det. Og man kan bli dårlig i magen av jerntabletter så kanskje kutte ut den?

Er det den som er blå? For jeg har også den gravid pakken[emoji85]
 
Det husker jeg dessverre ikke..er 4 år siden jeg tok det. Hehe.
Står ikke noe på pakka om hva som er hva?
 
Det husker jeg dessverre ikke..er 4 år siden jeg tok det. Hehe.
Står ikke noe på pakka om hva som er hva?

Nei fant ingenting om det. Står ikke noe bak på brettet heller. Men jeg prøver meg på kun folat i noen dager nå:) Fra et annet merke. Så får vi se om det hjelper[emoji106]
 
Back
Topp