Vitaminer?

Er vel bare folat som er anbefalt sånn sett, men jeg tar tran i tillegg [emoji6]
Tar tran uansett liksom [emoji5]

37d303d7f9b3892275af00afee04a64b.jpg

Tar denne :)

Jeg tar tran og folat, men er usikker på om jeg kanskje burde ta noe multivitamingreier i tillegg siden jeg ammer. [emoji848]

Jeg tar multivitamin og tran i tillegg.. men så fort jeg har brukt opp det jeg har så kjøper jeg vitamin for gravid/ammende [emoji3]

Jeg vil ikke ta multivitamin nå, da man også kan få i seg for mye av enkelte ting. Så jeg holder meg til følt og omega3. Prøver imidlertid å følge kostholdsrådene for å få i meg vitaminer via maten :)

Jeg tar den gravid pakken som man får kjøpt på boots apotek . Legen min anbefalte d

Jeg tar kun folat frem til 12 uker, begynner på Gravid-kosttilskudd da [emoji4] Syns det er så fælt med 4 svære kapsler hver dag, så holder med 6 mnd å ta de [emoji23][emoji85]

Jeg merker godt om jeg glemmer en dag. Blir så svimmel og ør i hodet. Tror det er jernmangel som gjør det?

Det har ikke jeg tenkt på! Anmer fortsatt litt jeg også! [emoji4]

Ja, i vårt tilfelle så er det jo ikke så lenge siden forrige svangerskap heller, pluss at vi nå har amma ganske lenge. Både svangerskap og amming tærer jo på reservene. Jeg spurte på apoteket i dag og hun var litt vag. Hun mente vel at tran og folat var det viktigste, men at det ikke skadet å fylle på litt ekstra. Jeg endte opp med å kjøpe Nycoplus Gravid etter å ha forsikra meg om at det ikke var noen fare for at jeg ville få for mye av noe. Hun sa at det er tatt høyde for at man får i seg en del av det man trenger gjennom kosten.

Back
Topp