Vitaminer

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Bruker dere tilskudd?
Jeg lurer på å kjøpe en sånn "gravidpakke" men vet ikke hvilken jeg skal velge :)

Jeg tar folat og omega 3 med multivitamin:)
Blir kvalm av gravidpakkene..

Jeg tar en del vitaminer, men dette pga operasjonen min jeg hadde i fjor, så har ikke noe godt opptak av vitaminer etc i kosten ;)

bruker folat og omega 3. når de er brukt opp går eg over til lifeline gravid.

Jeg tar folat, kalsium og D-vitaminer, leste at disse var viktige for fosterets utvikling. Spiser en del avokado, så satser på at jeg får i meg nok omega-3 der, hvis ikke hadde jeg nok også tatt det.

Folat og D-vitamin :) Spiser variert for å få i mæ mest mulig vitamina, spesielt brokkoli og spinat. Er noen ingredienser æ ikke tåle i de fleste tabletta, så kan ikke bruke gravidpakke o.l.

Folat og Omega-3. Brukte gravidpakke sist, men det er veldig dyrt... Jeg får heller fokusere på å få i meg masse vitaminer i maten.

Har bare brukt folat og trankapsler i tidligere graviditeter. Kjøpte gravid pakken nå, men veldig dyr :o

Jeg kjøpte gravidpakken fra billige tester. Har brukt den daglig i 4-5 mnd nå og fortsatt ikke gått tom. Skal kjøpe en ny en etter hvert. Jeg ble faktisk ganske dårlig av folatpillene til nycomed, derfor jeg gikk over til gravidpakke :)

Jeg tar den gravid pakka lifeline CARE. Tar også noen ekstra omega 3 ved siden av så den dekker både mitt behov og den lille i magen sitt behov :)

Tar omega 3 og folat

Akkurat nå er det bare folat, men nå som jeg vet at jeg er gravid så kjøper jeg meg vel en gravidpakke etterhvert. :)

Back
Topp