Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar bare folat, burde kanskje ta noe mer?
Var det jeg også tenkte, kjøpte denne pakken siden jeg ikke vet bedre, hehe. Sist gang tror jeg jeg tok tran og folat bare, må høre med lege/jordmor på kontroll
Bare folat.. sist gang prøvde jeg meg på en sånn gravidpakke.. men jeg klarte ikke svelge dem... Men kroppen min ser ut til å gjøre som forrige gang... tilby en grei kvalme hvis jeg tenker på godis etc.. og i butikken lede meg til merkelige ting slik som redikker... sukkererter... og andre ting... MEN jeg må vurdere noe form for omega3 - siden formen også styrer unna fisk...
Men ellers hadde jeg aldri noe form for mangler på de tingene legen tester... husker til og med han sa at jern-nivået mitt var veldig bra - nesten så vi kunne trappe ned på jerntablettene... hvorpå jeg IKKE tok noe form for jerntabletter... MEN min yndlingsfrokost var ( og den er nå å kjenner jeg) Brødskive med leverpostei ( jern) OG friskpresset appelsinjuice.. som ikke bare er masse cvitaminer, men som også hjelper kroppen ta opp jern
jeg har kjøpt den pakken som heter gravid fra nycomed. er reklame for den på siden her nå faktisk (men det kan også bare være min maskin) det er både folat og andre vitaminer! tar 4 tabletter til dagen. Har tatt det i 3 måneder nå.