Vitaminer

Qvini

Glad i forumet
Lurer på hvilke vitaminer dere tar? Selv så hadde jeg lite tro på denne syklusen så jeg har vært sløv, så dro å kjøpte nye igår! Men de hadde ikke flere av de jeg har tatt tidligere, og siden jeg har piller angst- og ikke vil ta store så kjøpte jeg ulike pakker, en med folat, omega3 og en med vitaminer! - hva er det dere tar?

Jeg tar bare Folat :) ellers så får jeg b12 hver 3 mnd da.. Å så spiser jeg masse fisk så føler jeg har dekket behovet for omega 3 å vell så det gjennom kosten :) :)

Folsyre er definitivt det viktigste å ta nå.
Husk at du kan få multivitaminer flytende om du ikke orker å svelge piller ;)

Jeg tar bare folat enda. Mylig jeg må sette meg litt mer inn i dette med vitaminer for jeg tar ingenting ekstra. Men har et godt variert kosthold så mulig det er nok :)

Tran og multivit tar jeg bestandig.Nå tar jeg folat også:)

Tar en kombinasjon fra Lifeline. Folat, tran og multivitamin.

Bare folat, men merker at matlysten er dalende! Har ikke spist siden kl 14 i dag fordi jeg ikke hadde lyst på noe av det vi hadde i kjøleskapet. Lagde meg en stor eggekræsj nå i sted, men det var med (stekt) fårepølse (som var det eneste jeg fant som jeg ville ha)

Har hatt et veldig godt kosthold frem til de siste par dagene, men de neste ukene bør jeg vel kanskje spe på med litt..

Tar bare Gravitamin. Takler bare ikke den der pakka fra Lifeline, får sinnsyke brekninger av de, de er så store og den svarte smaker pyton.

Back
Topp