Vitaminer.

Inkamor

Betatt av forumet
Hvilke vitaminer tar dere?

Noen som har kjøpt de gravid vitamin pakkene, eller kjøper dere vær for seg?

Jeg kjøpte den vitaminpakken, men gud bedre- en av de tabl. må jo være ment for hester! :-\ Harmonerer dårlig med meg som brekker meg av ingenting. Deler den opp fra nå av, så går det fint ;-)

Tar dem hver for seg da jeg allerede har et kosttilskuddregime. Skal vurdere å ta de "gravidpillene" etterhvert ut fra anbefaling fra lege.

Tar lifeline care sine vitaminer for gravide :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar kun Omega 3 og Folat ved siden av variert kost, frukt og grønt :)

tar Folat og B-vitaminer, den vitaminpakken hadde jeg kjøpt sist graviditet og jeg brakk meg bare! svææær tabelett den der hvite..

Jeg tar multivitaminer, folat og omega-3 :)

Antar jernlagrene bygger seg litt opp når tr ikke tar sin del ;)

Er det anbefalt å ta ,er en folat, tran og B vitaminer?
Er ikke sikker på om jeg trenger å kjøpe dn gravidpakken, når jeg tar de 3 tingene ovenfor?

Er det anbefalt å ta ,er en folat, tran og B vitaminer?
Er ikke sikker på om jeg trenger å kjøpe dn gravidpakken, når jeg tar de 3 tingene ovenfor?

Vanlig å få anbefalt jern, c-vit og D-vit. Sistnevnte er fettløselig så man kan få for mye, men er neppe noe problem i mørketiden...

Sjekk side 8 i linken under og sammenlign med innholdet i de ulike "gravidpakkene". De inneholder i tillegg vit-A, D, E, magnesium og flere andre mineraler. Jeg tar ikke disse selv.
http://helsedirektoratet.no/publikasjoner/er-du-gravid/Publikasjoner/er-du-gravid.pdf

Jeg tar mye, men er så trøtt om dagen at jeg håper det hjelper: omega3, C, D og folat! Folat trengs vel ikke etter uke 12, men jeg tar i hvertfall ut glasset!

Back
Topp