Vitaminer

TulleHøna

Forumet er livet
Når man er over 12 uker! hva skal man ta da???

Jeg fikk beskjed om å ta vitamin for gravide og litt ekstra jern :)

Jeg har alltid hatt lite jern i kroppen, men nå er prøvene ok og da får jeg ikke ta mer jern! Jeg tar folat, og drikker sanasol (jeg og ungene)

folat trenger vi vel ikke lenger?
 jeg tar bare omega3 nå! men lurer på  kjøpe noe mer

jeg tar omega 3, og multivitaminer for gravide kjøpt på apoteket:) i tillegg til at jeg prøver å spise sunt :)

Jeg tar omega 3 og multivitaminer (helt vanlige, kjøpt på dagligvarebutikk), og håper det er bra nok? :)

eg va sjå homeopat i går å hu sa eg burde ta 2 me omega(pikasol heter di eg tar.
å 1 me b vitamin å en multivitamin å tran i tilegg.sgo og øke dosen me b vitaminer snart.
i b vitaminen å multivitaminen så e der 400mg folsyre i.å de anbefales å ta de heila svangerskapet.men er seff di 3 fyste månane som er di viktigaste.dette har eg gjort i 2 andre svangerskap og.

Jeg slutta på folat i uke 13, men nå tar jeg bare tran. Ser ikke helt at det er nødvendig med ekstra vitaminer...legen min sa at vanlig norskt kosthold skal holde lenge!

Lillu skrev:
Jeg slutta på folat i uke 13, men nå tar jeg bare tran. Ser ikke helt at det er nødvendig med ekstra vitaminer...legen min sa at vanlig norskt kosthold skal holde lenge!

Samme sa legen min! :) Så tar kun tran (evt omega3 dersom formen har vært dårlig)

Tar trantabletter..

Back
Topp