vitaminer

langlifrøken

Forumet er livet
tar dere noen vitaminer i tillegg til folat??[8|]

jeg tok multivitamin litt uti forrige gang, men har ikke begynt å ta noe ekstra
ennå denne gangen[:)]

Jeg tar denne gravid-pakken, og der er det omega3 og noe annet som jeg ikke husker[8D] hihi...

ORIGINAL: Julia09

Jeg tar denne gravid-pakken, og der er det omega3 og noe annet som jeg ikke husker[8D] hihi...

kjøper du den på apoteket eller??

Jeg har kjøpt kun folat foreløpelig. Når den er tok kjøper jeg pakken som heter gravitamin

Jeg tar vitaminene i gravid pakken fra apoteket, er vist alle vitaminene man trenger i den [:)]

Samme her[:)]

jeg bruker multivitamin og B-12 i tillegg til folat.....men det har andre årsaker enn at jeg er gravid[:)] men får i meg det jeg skal da tror jeg[:)]

da lurer jeg på om jeg skal kjøpe den gravid pakken, takk for tips
alle sammen[:D]

Tar gravidvitaminene som har både folat + alt man trenger OG omega3 som er veldig viktig[:)]

tar folat og tran [:)]

ORIGINAL: håperpånr2

Samme her[:)]

jeg tar den gravid pakka, omega 3 og c-vitaminer.. Tar sikkert litt dobbelt opp men...

Får man kjøpt den "gravidpakka" på apotek..?

ORIGINAL: KineMyrn

Får man kjøpt den "gravidpakka" på apotek..?

ja, har kjøpt den der i dag[:D]
det er en gul eske som heter gravid[:D]

jeg bare spurte ho i kassa, så fant ho den til meg[:D]

oki, takk :)

Jeg og tar denne gravidpakken fra apoteket..
MEn jeg lurer på en ting jenter.. skal dere bruke den hele svangerskapet?
Folat sier de at vi skal ta de første 12 uker.. er vel ikke noe farlig å ta det vidre? siden pakken heter gravid?

Sto ikke noe om dette i pakningsvedlegget som jeg så iallefall...

ORIGINAL: Maja87

Jeg og tar denne gravidpakken fra apoteket..
MEn jeg lurer på en ting jenter.. skal dere bruke den hele svangerskapet?
Folat sier de at vi skal ta de første 12 uker.. er vel ikke noe farlig å ta det vidre? siden pakken heter gravid?

Sto ikke noe om dette i pakningsvedlegget som jeg så iallefall...

Folat skal man ta det første trimesteret... Har ikke SÅ stor hensikt etter det, så da kan du heller gå over på vanlig omega3 eller noe... Slik jeg har forstått det[:)]

Her går det i Folat, jerntabletter og omega 3 [:)]

Back
Topp