vitaminer...

Jeg tar også den gravidpakken fra lifeline [:)] men lurer på.. den hvite pillen. er det folat ? leste at den burde man ta på kvelden. så jeg tar de 3 andre når jeg våkner. og den hvite på kvelden. flere som gjør det?

jeg tar og den gravid pakken fra lifeline og tar den hvite om kvelden... det er i den med blåbær det er folat i... i går måtte eg droppe alle 4 for eg fikk ikke ned ein einaste tabbis [&:]

Dere som tar den gravid pakken fra lifeline. noen som har kasta opp rødt etter å ha tatt de? nå har jeg gjort det 2 gang. første gang trodde jeg det var blod [8|] men nå gjorde jeg det igjen og tenkte kanskje det er pillene som gjør det rødt [:D]

det kan jo være det er de.. for det er jo farge i den med blåbær... men har vert heldig har ikke kastaopp enda...

ja tenkte også at det må være pga den med blåbær.
ja, du er heldig! jeg var heller ikke kvalm eller noe i begynnelsen. men nå den siste uken har jeg vært så sinnsykt kvalm å kasta litt opp [:(] er kvalm hvis jeg ikke har spist noe. så går som regel bort når jeg spiser. men kan jo ikke drive å spise heeele tia heller [:D]

kvalmen e eg og ja her blir det og bedre vist eg spiser... men nei e vanskelig og spise heile dagen... men har ikke spydd enda men er litt redd det kommer for det har vert på grensen nå noen ganger... huff hva ikke så dårlig med noen av de andre ungene [&:]

Jeg skyller ned folat og tranbærkapsler med c-vitamin med tran[:)] Tar tranebær fordi jeg kjente en stikning i urinrøret en periode og har noia for å få blærekatarr[&:]

jeg tar folat og multivitamin...
Spurte på apoteket,og der sa de faktisk at den pakka som er å få kjøpt for gravide var bortkastet penger om man allerede tok folat....da holdt det i massevis å ta multivitamin om man ikke trengte noe spesielt av ulike årsaker....så da ser jeg ingen påeng i å handle alt mulig til dyre penger.....i gamletider så hadde ikke folk den muligheten og de fødte vel friske barn de også vil jeg tro[:D][:D]

ORIGINAL: stjernekraft

jeg tar og den gravid pakken fra lifeline og tar den hvite om kvelden... det er i den med blåbær det er folat i... i går måtte eg droppe alle 4 for eg fikk ikke ned ein einaste tabbis [&:]

er du sikker på at det er den med blåbær som er folat? jeg trodde det var den hvite jeg...

Jeg tar Folat og Omega 3. Sliter litt med omega tre-pillene nå så har hatt et lite opphold.. men Folat tar jeg hver dag.

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: stjernekraft

er du sikker på at det er den med blåbær som er folat? jeg trodde det var den hvite jeg...

Ja det er den for det står på pakken...

Back
Topp